کد خبر : 15765
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۲۶

بانوان تبریزی پیشتاز کارهای خیریه هستند / حضور فعال مجمع خیرین سلامت استان در حوزه ارتقا سلامت

بانوان تبریزی پیشتاز کارهای خیریه هستند / حضور فعال مجمع خیرین سلامت استان در حوزه ارتقا سلامت

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان تبریزی پیشتاز کارهای خیریه هستند. به گزارش آوای سهند، زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بانوان تبریزی در عرصه کارهای خیر در سطح کشور مثال زدنی و قابل تقدیر است. وی با بیان اینکه بانوان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان تبریزی پیشتاز کارهای خیریه هستند.

به گزارش آوای سهند، زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بانوان تبریزی در عرصه کارهای خیر در سطح کشور مثال زدنی و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه بانوان با دقت نظر و به صورت فعال در حوزه سلامت فعالیت می کنند، ادامه داد: در بحث ارتقای حوزه سلامت و توسعه بهداشت در کشور چندین سال است که تلاش هایی انجام یافته است، اما دولت و عوامل مرتبط در زمینه امکانات با محدودیت هایی مواجه هستند.
ساعی افزود: حوزه بهداشت و سلامت نیازمند مشارکت و حمایت بخش خصوصی است و لاید تلاش شود مسئولیت پذیری اجتماعی در جامعه افزایش یابد.
وی همچنین با اعلام اینکه خیرین سلامت در کشور فعالیت خوبی دارند، گفت: خوشبختانه استان آذربایجان شرقی در بحث خیریه پیشتاز است و مجمع خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی، در کنار سایر سازمان های مردم نهاد که در حوزه سلامت فعالیت می کنند حضور فعال دارد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مایه خوشحالی است که در بحث تجهیز، ساخت بیمارستان ها، کمک های درمانی و آموزش شهر تبریز به واسطه فعالیت مجمع خیرین سلامت استان در کشور پیشتاز است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سیزده =