کد خبر : 9217
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

بانوان بی‌حجاب و کم‌حجاب هم دختران ما هستند، باید با آنان صحبت شود

بانوان بی‌حجاب و کم‌حجاب هم دختران ما هستند، باید با آنان صحبت شود

سردار خرم شخصیت زن را بسیار والا دانست و از فرهنگ غربی که به جنسیت زنان توجه دارد و آنان را ترغیب به برهنگی می‌نماید انتقاد کرد. به گزارش آوای سهند بنقل از  آناج، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در تجمع عفاف و حجاب با حضور خیل عظیمی از بانوان محجبه‌ی تبریز ضمن تبریک

سردار خرم شخصیت زن را بسیار والا دانست و از فرهنگ غربی که به جنسیت زنان توجه دارد و آنان را ترغیب به برهنگی می‌نماید انتقاد کرد.

به گزارش آوای سهند بنقل از  آناج، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در تجمع عفاف و حجاب با حضور خیل عظیمی از بانوان محجبه‌ی تبریز ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه(ص) و روز دختر، ابراز داشت: ما پیرو مکتبی هستیم که وقتی در عصر جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند، پیامبر اسلام بر دست دختر خود بوسه می‌زد.

وی افزود: ما از مکتبی پیروی می‌کنیم که زینب کبری نهضت برادر را به جهانیان عرضه نمود و حال این مکتب برای همه جهانیان به عنوان الگو مانده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه وقتی دشمن کشور را مورد حمله قرار داد، جوانان آن دوران در بین سربندها، دنبال سربند فاطمه زهرا بودند، خاطرنشان ساخت: همه با تأسی به فاطمه زهرا در خط مقدم به دشنن می‌تاختند، افتخار می‌کنیم که سوره کوثر در شأن فاطمه زهرا نازل شده است.

وی متذکر شد: وای به حال کسانی که در دنیای امروز جنسیت زن را جایگزین شخصیت زن کردند و برای زنان اجبار می‌کنند که بخشی از بدن خود را برهنه نمایند، خاک بر سر چنین مکتب غربی‌ها و غربی گراهایی که در دنیای اسلامی مروج هستند.

یادگار دوران ۸ سال دفاع مقدس به زنان و مردانی که برای دفاع از مکتب اسلامی دور هم جمع شده‌اند تا از بدحجابان و بی‌حجابان اعلام برائت کنند، درود فرستاد و تصریح کرد: البته کسانی که در جامعه ما بی‌حجاب و کم حجاب هستند دختران ما هستند و زنان محجبه باید با آنها صحبت کنند و در جامعه حضور داشته باشند تا به جای آنان دیده شوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =