کد خبر : 39192
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۴

شکست دور از انتظار تراکتور در بازی دوستانه

شکست دور از انتظار تراکتور در بازی دوستانه
تیم تراکتور در دومین بازی تدارکاتی خود در کشور ترکیه با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

به گزارش نگاه، شاگردان پاکو خمز که از ۱۱ تیرماه در کشور ترکیه اردوی آماده‌سازی پیش فصل را برپا کرده‌اند، در دومین بازی تدارکاتی، از ساعت ۱۸ به مصاف تیم دمیر اسپور آدانای ترکیه رفتند.

تراکتوری ها که نسبت به بازی دوستانه قبلی با انجام تغییرات متعدد پا به این مسابقه گذاشته بودند، در نیمه اول با انجام یک بازی قابل قبول و انجام حرکات ترکیبی متعدد توانستند موقعیت های خوبی به دست بیاوردند ما در نتیجه با بی دقتی بازیکنانان موفق به گشودن دروازده حریف نشدند و دو تیم با تساوی صفر صفر راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم و بیرون رفتن سه بازیکن از چهار بازیکن خارجی تیم تراکتور در این مسابقه یعنی، ریکاردو الوز، صفاهادی و خیمنز و سعید کریم آذر بازیکن بومی که در نیمه اول عملکرد بی نقصی داشتند به دلیل عملکرد ضعیف مدافعان کناری و نبود مهاجم تمام کننده تمام عیار، نبض بازی در اختیار تیم حریف افتاد تا سرخپوشان را با دریافت سه گل و قبول شکست سنگین از زمین بازی خارج کند.

گفتنی است؛ قرمز پوشان درحالی در نخستین بازی دوستانه، مقابل اورنبورگ روسیه به تساوی سه بر سه دست یافته بودند که در این بازی نتواستند کاری از پیش ببرند، بدین ترتیب با این شکست به سراغ سومین بازی تدارکاتی خواهند رفت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + شانزده =