کد خبر : 20967
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

بازگشت قطعی خرید جنجالی تراکتور

بازگشت قطعی خرید جنجالی تراکتور

خرید جنجالی تراکتور مشکلی برای همراهی این تیم در ادامه بازی های لیگ نوزدهم ندارد. به گزارش عصرتبریز، رضا شکاری، خرید جنجالی تراکتور در لیگ نوزدهم برای همراهی تیمش در ادامه رقابت های فصل جاری مشکلی نخواهد داشت. با توجه به در جریان بودن پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری، تراکتوری ها ریسک نکردند و تا اعلام رای نهایی از

خرید جنجالی تراکتور مشکلی برای همراهی این تیم در ادامه بازی های لیگ نوزدهم ندارد.

به گزارش عصرتبریز، رضا شکاری، خرید جنجالی تراکتور در لیگ نوزدهم برای همراهی تیمش در ادامه رقابت های فصل جاری مشکلی نخواهد داشت. با توجه به در جریان بودن پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری، تراکتوری ها ریسک نکردند و تا اعلام رای نهایی از این بازیکن در ترکیب خود استفاده نکردند. به این ترتیب، شاهد غیبت هافبک جوان سرخ پوشان در تمامی بازی های قبلی این تیم تا به امروز بوده ایم که این امر تا پیش از بازی با پیکان که البته لغو شد، ادامه داشت.

از صدور رای نهایی شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری چند روزی می گذرد و بر اساس این رای که در اتاق حل اختلاف فیفا صادر و به تراکتور ارجاع شد آنها از موارد اتهامی مبری و بنابراین تراکتور منعی برای استفاده از این بازیکن آینده دار فوتبال ایران ندارد. البته در این رای آمده است که باشگاه اصفهانی می تواند در مدت زمان خاص مراتب اعتراضی خود را در دیوان داوری ورزش پیگیری و درخواست تجدید نظرخواهی داشته باشد.

البته درخواست تجدید نظر ذوب آهنی ها هیچ خطر دوباره ای را متوجه باشگاه تراکتور نمی کند و مصطفی دنیزلی می تواند در بازی های آتی در صورت صلاحدید از وجود رضا شکاری در ترکیب تیمش بهره ببرد. حال باید دید سرانجام از خرید جنجالی تراکتور کی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد؟

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 17 =