کد خبر : 1801
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۸:۴۴

بازداشت کارکنان شهرداری همچنان ادامه دارد/تعداد دستگیری‌ها در شهرداری و شورای بناب به ۳۰ نفر افزایش یافت

بازداشت کارکنان شهرداری همچنان ادامه دارد/تعداد دستگیری‌ها در شهرداری و شورای بناب به ۳۰ نفر افزایش یافت

همزمان با معرفی نادر داودی به عنوان سرپرست شهرداری بناب دو نفر دیگر از کارکنان این شهرداری در ادامه دستگیری‌ها در پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر شدند. به گزارش نگاه به نقل از فارس، با دستگیری این ۲ نفر تعداد دستگیری ها در ارتباط با پرونده اختلاس و ارتشاء در شهرداری بناب به

همزمان با معرفی نادر داودی به عنوان سرپرست شهرداری بناب دو نفر دیگر از کارکنان این شهرداری در ادامه دستگیری‌ها در پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر شدند.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، با دستگیری این ۲ نفر تعداد دستگیری ها در ارتباط با پرونده اختلاس و ارتشاء در شهرداری بناب به ۳۰ نفر افزایش یافت.

بر همین اساس تعدادی از افراد دستگیر شده در ارتباط با این پرونده از جمله عضو شورای اسلامی شهر و تعدادی از پیمانکاران مرتبط با شهرداری بناب با حکم قضایی و با قید وثیقه آزاد شده اند و این در حالی است که شهردار بناب هنوز در بازداشت به سر می برد.

اگر چه هنوز برآوردی از مبالغ تبانی و ارتشاء در ارتباط با پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب وجود ندارد اما بر اساس اظهارات خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز پرونده مزبور همچنان باز بوده و در حال بررسی بیشتر قرار دارد.

همچنین پیگیری و رسیدگی پرونده این موضوع به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز محول شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 7 =