کد خبر : 1889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

امیدوارم سال نو میلادی، سالی سرشار از کامیابی و نشاط برای همگان باشد

امیدوارم سال نو میلادی، سالی سرشار از کامیابی و نشاط برای همگان باشد

شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت، آبادانی، صلح و دوستی باشد.     به گزارش نگاه، صادق نجفی، در این پیام خاطرنشان کرده است: سال ۲۰۱۶ میلادی با تمام رویدادهای تلخ و شیرین، سپری شد و

شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت، آبادانی، صلح و دوستی باشد.

 

 

به گزارش نگاه، صادق نجفی، در این پیام خاطرنشان کرده است: سال ۲۰۱۶ میلادی با تمام رویدادهای تلخ و شیرین، سپری شد و امروز در آستانه سال ۲۰۱۷ میلادی، جهان توحید و آزادگی، با اتکا به تعالیم پرمهر حضرت مسیح علیه‌السلام، چشم‌انتظار افق‌های درخشانی است که جهالت‌ها و ظلمت‌های مبتلابه بشری را از میان بردارد.

وی به حضور شهروندان مسیحی در متن تاریخ انقلاب اسلامی و سال‌های پرشور دفاع‌مقدس اشاره کرده و آورده است: این حضور تاریخی، گویای این واقعیت مهم است که میهن عزیزمان، با اتحاد و انسجام عموم موحدان، مسیر بالندگی و تعالی را در پیش گرفته‌است.
شهردار تبریز با تبریک خجسته میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) آورده است: این میلاد متبرک را به عموم مسیحیان و به ویژه، به شهروندان عزیز ارمنی، تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم سال جدید میلادی، سالی سرشار از کامیابی و نشاط برای همگان باشد.
گفتنی است شهردار تبریز، در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سال نوی میلادی را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سفرای این کشورها تبریک گفته است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 4 =