کد خبر : 9033
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۵۶

افزایش نارضایتی شهروندان تبریزی از قطعی مکرر برق/ از گرفتاری در آسانسورها تا تعطیلی کسب و کار

افزایش نارضایتی شهروندان تبریزی از قطعی مکرر برق/ از گرفتاری در آسانسورها تا تعطیلی کسب و کار

با گرم شدن هوا و افزایش استفاده شهروندان از وسایل سرمایشی از جمله کولرهای گازی و محدودیتی تولید برق در کشور میزان قطعی برق در کلانشهر تبریز افزایش یافت.     به گزارش آوای سهند، این قطعی ها که به بهانه کمبود تولید برق صورت می گیرد در حالی از روز گذشته در پایتخت متوقف

با گرم شدن هوا و افزایش استفاده شهروندان از وسایل سرمایشی از جمله کولرهای گازی و محدودیتی تولید برق در کشور میزان قطعی برق در کلانشهر تبریز افزایش یافت.

 

 

به گزارش آوای سهند، این قطعی ها که به بهانه کمبود تولید برق صورت می گیرد در حالی از روز گذشته در پایتخت متوقف شده است که گویا سهم قطعی های برق پایتخت بر سایر استان ها سربار شده است.

بسیاری از شهروندان تبریزی با ارسال پیام و تماس با تحریریه نصر از توقف فعالیت های روزمره خود به دلیل این قطعی ها انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این معضل اساسی شده اند.

بسیاری از کسبه بازار تبریز که این ایام میزبان گردشگرانی هستند که به بهانه تبریز ۲۰۱۸ پای در پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی گذاشته اند شرمنده مشتریان خود شده در کنار توقف کسب و کار خود با  گرمای بی سابقه از آنان پذیرایی کرده اند.

بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک ها به دنبال قطعی برق با مکشل مواجه شده و درمان بیماران خود را  به ساعات دیگری موکول می کنند.

همچنین در خصوص میزان ساعات قطع برق در مناطق مختلف تبریز گویا عدالت رعایت نشده به نحوی که قطع برق در برخی مناطق تبریز تا ۶ ساعت هم گزارش شده است؛ این در حالی است که برخی مناطق دیگر اصلا با قطع برق مواجه نمی شوند.

این گزارش حاکی است، قطعی های مکرر حتی داد معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی را نیز درآورده است.

به طوری که معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از قطعی بدون برنامه برق در استان به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعی بدون برنامه برق باعث صدمه وارد شدن به واحدهای تولیدی شده است.

رحیم شهرتی فر افزود: متاسفانه قطعی های بدون برنامه برق باعث صدمه وارد شدن به واحدهای تولیدی و خدماتی استان شده و هر روز در سطح تبریز تعدادی از شهروندان در آسانسورها گیر می کنند.

با وجود اینکه شرکت توزیع برق تبریز برنامه قطعی های این کلانشهر را هر صبح اعلام می کند ولی قطعی ها در اغلب موارد بر اساس برنامه پیش نمی رود.

شهروندان تبریزی بر اساس اعلام مدیران شرکت توزیع برق تبریز تا شهریور ماه امسال باید این قطعی ها را تحمل کنند چرا که میزان مصرف از حد مجاز و معمول خارج شده است.

حال سئوال این است که چرا مسئولان تولید و توزیع برق کشور فکری در خصوص این ایام نکرده اند  و چرا در ایامی که بسیاری از کسب و کارها به وسیله برق انجام می شود به این میزان بی تدبیری در امور دیده می شود که میزان نارضایتی عمومی از دستگاه های خدمات رسان را بالا ببرد!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =