کد خبر : 10428
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۲

استقلال ۳ – ۰ تراکتورسازی؛ کیش و مات توشاک در شطرنج پیرمردهای لیگ/ این تراکتور به مدافع نیاز دارد تا زمان!

استقلال ۳ – ۰ تراکتورسازی؛ کیش و مات توشاک در شطرنج پیرمردهای لیگ/ این تراکتور به مدافع نیاز دارد تا زمان!

تراکتورسازان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اولین باخت خود را با سرمربی ولزی‌شان تجربه کردند. به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی در سومین بازی خود در لیگ هجدهم از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال تهران بود که در یک بازی ضعیف، پراشتباه و ناهماهنگ با حساب سنگین ۳ بر صفر

تراکتورسازان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اولین باخت خود را با سرمربی ولزی‌شان تجربه کردند.

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی در سومین بازی خود در لیگ هجدهم از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال تهران بود که در یک بازی ضعیف، پراشتباه و ناهماهنگ با حساب سنگین ۳ بر صفر نتیجه را به میزبانش واگذار کرد.

تراکتوری‌ها که علیرغم بازی در خارج از خانه از حمایت پرشور هواداران و همچنین حضور ستارگان ملی‌پوش خود برخوردار بودند، با این وجود ناامید کننده ظاهر شده و روی اشتباهاتی که مدافعان این تیم انجام دادند، ۳ گل از میزبان خود دریافت کردند تا با دست خالی میدان را ترک کنند.

ابتدا در دقیقه ۱۵ علی عبدالله‌زاده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تراکتورسازی در همان ابتدای کار با یک گل بخودی یک بر صفر عقب بیافتد.

در ادامه مرتضی تبریزی که اولین بازی خود را برای استقلال انجام می‌داد در دقیقه ۲۸ از اشتباه مدافعان تراکتورسازی که بسیار ناهماهنگ و از هم گسیخته کار می‌کردند، استفاده برده و با ضربه‌ای محکم و غیرقابل مهار گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده نیمه اول تراکتورسازی خوش شانس بود که گل سوم را دریافت نکرد و این تیم درنهایت نیمه نخست را با دو گل بازنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم سرخ‌پوشان بازهم نتوانستند مقابل نمایش خوب شاگردان شفر قد علم کنند و یک اشتباه دیگر از بازیکنان این تیم کافی بود تا فرشید اسماعیلی توپ را قاپیده و با حرکت انفرادی و ضربه تمام کننده خود توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

بعد از این گل توشاک تغییراتی را در ترکیب تیمش بوجود آورد که از جمله آنها ورود احسان پهلوان به میدان بود اما این تدابیر هم کارساز نشد تا تراکتورسازی در روزی که بسیار دور از انتظار بود، اولین شکست خود را با سرمربی ولزی‌اش تجربه کند.

بدین‌ترتیب نبرد پیرمردهای آلمانی و بریتانیایی نیمکت‌های دو تیم پرستاره لیگ هجدهم به سود سرمربی استقلال خاتمه یافت تا این تیم با ۵ امتیاز به رده چهارم صعود کرده و خود را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه کند.

در آن سو، اما تراکتورسازی با تیم کهکشانی خود ۲ امتیازی ماند تا با سقوط چند پله‌ای در رده دور از انتظار پانزدهم قرار بگیرد.

گروه داوری: داور وسط: مهدی سیدعلی – کمک‌ها: حسن ظهیری، تورج عیوض‌محمدی و جواد محمدی/  ناظر: حسن کامرانی‌فر

اخطار: میلاد زکی‌پور از استقلال و علی عبدالله‌زاده از تراکتورسازی

استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (۸۱ – مارکوس نیومایر)، وریا غفوری (۵۵ – الحاجی گرو)، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری (۷۳ – خسرو حیدری).
سرمربی: وینفرد شفر

تراکتورسازی: محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمد اهل‌شاخه، رضا شربتی، علیرضا نقی‌زاده (۸۰ – احسان پهلوان)، مسعود شجاعی (۵۶ – علی طاهران)، اشکان دژاگه، دانیال اسماعیلی‌فر، هری فورستر (۵۰ – یوکیا سوگیتا) و آنتونی استوکس.
سرمربی: جان توشاک

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =