کد خبر : 24918
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

ارسال نامه باشگاه تراکتور به سازمان لیگ

ارسال نامه باشگاه تراکتور به سازمان لیگ

تراکتور

 باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان لیگ، ضمن یادآوری عواقب ناشی از شروع مجدد لیگ‌برتر در وضعیت بحرانی شیوع کرونا، دو شرط این باشگاه جهت موافقت با شروع مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش نگاه، متن نامه باشگاه تراکتور بدین شرح است:

«به نام خدا

ریاست محترم سازمان ليگ فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ايران
جناب آقای حیدر بهاروند
موضوع؛ یادآوری عواقب ناشى از شروع مجدد ليگ در وضعیت بحرانی شيوع بيمارى كوويد ١٩
با احترام؛ باشگاه فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراکتور به‌عنوان یکی از باشگاه‌هاى خصوصى شاغل در ليگ برتر نكات ذيل را به استحضار مى‌رساند.

١- همانگونه كه مستحضرید باتوجه به گزارش‌هاى وزارت بهداشت بيمارى كوويد ١٩ در حال حاضر در كشور ما داراى شيب صعودی است و براساس اعلام دانشگاه علوم‌ پزشکی، استان آذربایجان شرقی نیز در وضعیت قرمز قرار دارد.

٢-  وزارت بهداشت به‌عنوان عالي‌ترين مرجع بهداشت و درمان کشور ، مخالفت خود با شروع مجدد ليگ‌هاى ورزشى را صراحتاً اعلام نموده است، علاوه بر این معاون محترم وزیر بهداشت طی مصاحبه‌ای در مورخه٩٩/٣/٢٧ از بازگشت هوشمند محدوديت‌ها خبر داده است.

٣- عالي‌ترين مرجع فوتبال، فيفا پیش‌تر طی بخشنامه و همچنین مصاحبه رياست آن ارگان بین‌المللی، اصل اول را سلامت بازيكنان و داوران و … اعلام نموده است.

٤- پیش از این چهار باشگاه خصوصی طی بیانیه‌ای مواضع خود را به‌صورت شفاف بیان کرده‌ و مربیان و بازيكنان هفت تیم لیگ‌برتری نیز با امضای طومارى از شركت در بازی‌های ليگ در شرايط موجود اعلام معذوریت کرده‌اند.

٥- آقاى سهيل مهدى در مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرده كه اكثر باشگاه‌هاى امكان تامین هزینه اجرای پروتكل بهداشتى را ندارند حال سؤال اين است كه ایشان، فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ چه تضمينى مى‌دهند كه این بيمارى از بازيكنان باشگاه‌هایی كه توانایی رعايت پروتكل را ندارند به ساير بازيكنان سرايت ننمايد؟ اگر چه آقاى مهدى در مصاحبه خود با فرار به جلو اعلام نموده است كه باشگاهها بايد تضمين بدهند!

علی ایحال با عنایت به موارد فوق‌الذکر، اصرار سازمان ليگ بر شروع مجدد رقابتها به منظور تامين منافع چه کسانی است؟  آنچه مسلم است منافع و حقوق باشگاه‌ها مد نظر نیست!

از این رو، اين باشگاه اعلام می‌دارد در صورت تحقق يكى از دو شرط ذيل موافق شروع مجدد ليگ است.

الف)) جنابعالی به‌عنوان سرپرست فدراسيون و ريیس سازمان ليگ، مسئوليت کامل عواقب ناشى از شروع ليگ را صراحتاً بر عهده بگیرید.

ب)) جلسه‌ای با حضور تمامى مديران عامل باشگاه‌هاى ليگ برتر تشكيل و در ارتباط با ادامه ليگ راى‌گيرى شود.

در غير اينصورت ناگزير از مراجعه به AFC و FIFA جهت احقاق حقوق خود خواهیم بود.

لازم به يادآورى است كه سكوت ساير تيم‌ها، دليل رضايت بر شروع ليگ نيست؛ بلكه به سبب اين است كه مستقيم و يا غيرمستقيم تحت نظارت دولت هستند‌. به‌صورتی که پیش از این اکثر قریب به اتفاق تیم‌ها مخالفت خود با از سرگیری مسابقات در شرایط فعلی را اعلام نموده‌اند.»
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − پنج =