کد خبر : 41269
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

احیای روشنایی پارک بارنج توسط شهرداری منطقه ۵/ اصلاح روشنایی پارک های شرق تبریز تداوم می یابد

احیای روشنایی پارک بارنج توسط شهرداری منطقه ۵/ اصلاح روشنایی پارک های شرق تبریز تداوم می یابد
با تلاش پرسنل فنی شهرداری منطقه ۵ تبریز، روشنایی پارک بارنج احیا شد.

به گزارش نگاه، روح الله قراچورلو، مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ در این خصوص اظهار داشت: در ادامه طرح ساماندهی و مرمت روشنایی پارک های معابر شرق تبریز، روشنایی پارک بارنج به مساحت شش هزار و ۶۰۰ متر مربع احیا گردید.

به گفته وی برای احیای روشنایی این پارک ۲۰۰ متر کابل کشی صورت گرفته است..

قرا چورلو همچنین تصریح کرد: برای تامین روشنایی پارک بارنج ۴۰ عدد چراغ گرد و ۴۰ عدد لامپ ۱۵ وات و یک عدد ساعت نجومی نصب شده است.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ با اشاره به تداوم مرمت روشنایی پارک های سطح حوزه گفت: با هدف تامین امنیت روانی و رفاه حال شهروندان، تامین روشنایی پارک های سطح حوزه در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

 وی با اشاره به عملیات تامین روشنایی پارک جنگلی الهیه نیز ادامه داد: برای ترمیم روشنایی این مجموعه ۵۰۰  متر کابل کشی صورت گرفته است.

قراچورلو تصریح کرد: پیش از این برای تامین روشنایی پارک طاها نیز ضمن تعویض لامپ ۴۳ پایه چرا؛ برای ۱۰ پایه نیز درپوش محافظ نصب شده است.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ رسیدگی ‌به روشنایی پارک کودک مرزداران را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این واحد عنوان کرد و افزود: این مجموعه نیز دارای ۳۲ پایه چراغ پارکی است که حباب و لامپ های آسیب دیده تعویض شده اند.

به گفته وی، وضعیت روشنایی ۳۷ پایه چراغ پارکی در پارک توان شهرک باغمیشه توسط عوامل تاسیسات منطقه ساماندهی و برای ۱۵ پایه نیز درپوش حفاظ نصب شده است.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اصلاح روشنایی پارک جنگلی رشدیه گفت: روشنایی این پارک ۴۰۰ هزار متر مربعی نیز با ۲۶ پایه چراغ پارکی، ۲۹ نورافکن و ۵۳ چراغ لاکپشتی تامین می شود.

وی یادآور شد: وندالیسم و تخریب چراغ های روشنایی و سرقت کابل های انتقال برق و تجهیزات نوری از دیگر دلایل خاموشی موردی در برخی پارک های سطح حوزه است.

گفتنی است ۲۶ پارک محله ای در شرق تبریز مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − یک =