کد خبر : 9258
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۸

احتمال بالای ابقای دومین نماینده تبریز در لیگ برتر/ جداشدگان گسترش برمی‌گردند؟

احتمال بالای ابقای دومین نماینده تبریز در لیگ برتر/ جداشدگان گسترش برمی‌گردند؟

گویا نظر مالک باشگاه گسترش فولاد تغییر کرده و دومین نماینده تبریز با ناآماده‌ترین وضعیت مهیای حضور در لیگ هجدهم می‌شود. به گزارش آواي سهند، بلاتکلیفی باشگاه گسترش فولاد تبریز فعلا برای این تیم گران تمام شده است و آبی و زرد پوشان بازیکنان کلیدی خود را در فصل نقل و انتقالات از دست داده‌اند

گویا نظر مالک باشگاه گسترش فولاد تغییر کرده و دومین نماینده تبریز با ناآماده‌ترین وضعیت مهیای حضور در لیگ هجدهم می‌شود.

به گزارش آواي سهند، بلاتکلیفی باشگاه گسترش فولاد تبریز فعلا برای این تیم گران تمام شده است و آبی و زرد پوشان بازیکنان کلیدی خود را در فصل نقل و انتقالات از دست داده‌اند که آخرین مورد آنها احمدرضا زنده‌روح هافبک دفاعی این تیم است که با دلیل عمل نکردن باشگاه به تعهداتش اقدام به فسخ یک‌طرفه قرارداد کرده است.

علاوه بر این بازیکن، کوروش ملکی، سید احمد موسوی و مسیح زاهدی دیگر یاران جدا شده گسترشی‌ها هستند که خیلی زود از این شرایط نامعلوم استفاده کرده و با ملغی نمودن قراردادهای خود، رخت بر ترک تبریز بسته و به تیم‌های دیگر لیگ برتر از جمله پارس جنوبی جم پیوستند.

اما شنیده‌ها حاکی است تیم گسترش فولاد برخلاف اعلام قبلی مالکش که مُصر بر فروش امتیاز بود، در لیگ هجدهم شرکت می‌کند و از این رو است که مدیرعامل این باشگاه تهدید کرده است بازیکنانی که قرارداد داشتند و به تیم دیگری ملحق شده‌اند، باید برگردند والا محروم خواهند شد.

هوشنگ نصیرزاده حتی با ارسال نامه‌های جداگانه به سازمان لیگ و باشگاه‌های جدید این بازیکنان از بابت غیرقانونی بودن این انتقال‌ها هشدار داده و سخت به دنبال بازگرداندن آنها به تبریز است تا دومین نماینده تبریز تحت هدایت فیروز کریمی برای ششمین فصل متوالی در لیگ برتر حضور یابد.

حالا در چنین شرایطی که گسترش فولاد روزهای منفعلی را در نقل و انتقالات سپری کرده و از نظر آماده‌سازی نیز ناآماده‌ترین تیم ایران است، باید دید این شنیده‌ها چقدر واقعیت دارد و آیا تیمی که در هفته اول لیگ هجدهم از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند، گسترش خواهد بود یا خیر؟

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 15 =