کد خبر : 5001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۳

آیا از میان آذربایجانی ها هیچ‌کس شایستگی وزارت را نداشت

آیا از میان آذربایجانی ها هیچ‌کس شایستگی وزارت را نداشت

نماینده مردم جلفا در تذکری شفاهی از عدم انتخاب یک وزیر ترک در کابینه انتقاد کرد. به گزارش نگاه احمدحسن نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس امروز ارسال کرد اما متاسفانه از قوم ترک هیچ وزیری در دولت

نماینده مردم جلفا در تذکری شفاهی از عدم انتخاب یک وزیر ترک در کابینه انتقاد کرد.

 آیا از میان آذربایجانی ها هیچ‌کس شایستگی وزارت را نداشت

به گزارش نگاه احمدحسن نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس امروز ارسال کرد اما متاسفانه از قوم ترک هیچ وزیری در دولت انتخاب نشده است که این جای سوال دارد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا یک فرد از این قوم لایق حضور در کابینه را نداشت، افزود: از رئیس جمهور واقعا گله مند هستیم حالا که وزیری از این قوم اعلام نشده است بهتر می باشد که حداقل معاون و یا رئیسی در یک سازمان از این قوم پرورش پیدا کند تا بتوان در سال های آینده چندین وزیر ترک را در کابینه قرار داد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به هیئت رئیسه با اشاره به نقش ستارخان در انقلاب مشروطه تصریح کرد: ما در این روزها صد و یازدهمین سالگرد مشروطه را پشت سر گذاشتیم که نقش سردار آذری زبان در آن بی بدیل بود اما متاسفانه حتی یک عکس نیز از او در مجلس نصب نشده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =