کد خبر : 8600
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

آغاز نهضت توئیتری «تبریز بازاری» توسط فعالان فرهنگی آذربایجان‌شرقی + تصاویر

آغاز نهضت توئیتری «تبریز بازاری» توسط فعالان فرهنگی آذربایجان‌شرقی + تصاویر

کافی بود یک توئیت در این باره درج شود تا همگان با عشق و علاقه چند کلمه‌ای از تبریز بازاری بنویسند.  از زمان اعتصاب یک روزه‌ی برخی از بازاریان امیر کبیر تهران در اعتراض به وضعیت اقتصادی نابسامان کشور، رسانه‌های معاند سعی کرده‌اند در سایر شهرها بازاریان را ترغیب به اعتصاب نمایند و در این

کافی بود یک توئیت در این باره درج شود تا همگان با عشق و علاقه چند کلمه‌ای از تبریز بازاری بنویسند.

 از زمان اعتصاب یک روزه‌ی برخی از بازاریان امیر کبیر تهران در اعتراض به وضعیت اقتصادی نابسامان کشور، رسانه‌های معاند سعی کرده‌اند در سایر شهرها بازاریان را ترغیب به اعتصاب نمایند و در این میان مطالبات اقتصادی را به سمت مسایل سیاسی سوق دهند و با جهت‌دهی آن‌ها به سمت آشوب و اغتشاش منافع خود را تامین نمایند.

رسانه‌های منتسب به سازمان تروریستی مجاهدین خلق، سلطنت‌طلبان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان در اخبار خود بیشترین سهم را به بازار تبریز اختصاص داده‌اند و بعد از ناامیدی در همراه کردن بدنه‌ی اجتماعی مردم آذربایجان‌شرقی با خود، سراغ اصناف را گرفته‌اند تا با ابزار وضعیت نابسامان اقتصادی، آنان را واسطه‌ای جهت رسیدن به امیال سیاسی‌‌شان قرار دهند.

تاکنون هیچ‌یک از بازاریان تبریز از گزینه‌ی اعتصاب استقبال نکرده‌اند که هیچ، بلکه چنین نقشه‌هایی را محکوم نموده‌اند تا بصیرت و آگاهی‌شان از مسایل روز و پشت پرده برخی حرکات را نشان داده باشند.

بدین منظور تعدادی از فعالان فضای مجازی تبریز نهضت توئیتری #تبریزبازاری را آغاز کرده‌اند که در طول ساعات اخیر با استقبال گسترده فعالان فرهنگی، خبرنگاران، شهروندان و اقشار مختلف جامعه همراه بوده است.

به علت تعدد توئیت‌های منتشر شده در تشکر از بازاریان تبریز، انتشار تمامی آن‌ها در پایگاه خبری آناج مقدور نیست. تعدادی از توئیت‌های منتشر شده را در ادامه می‌بینید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آناج/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =