کد خبر : 41742
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۲ تبریز

آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۲ تبریز
شهردار منطقه ۲ تبریز از احداث چند زمین و سالن ورزشی در سطح حوزه این منطقه برای استفاده شهروندان خبر داد.

به گزارش نگاه، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام اینکه توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای استفاده نوجوانان و جوانان در سرلوحه فعالیت های این منطقه قرار گرفته است گفت: برای سلامت جسمی و روحی شهروندان و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و در راستای استفاده مسافران و گردشگران، چند زمین ورزشی در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی از مهمترین پارک های مهمانپذیر شهر تبریز در حال احداث است.

وی افزود: این زمین های ورزشی روباز شامل والیبال و بسکتبال، بدمینتون و پینک پنگ است که در مرحله کفسازی و بتن ریزی قرار دارد.

شهردار منطقه ۲ از بهسازی یک زمین ورزشی دیگر در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی خبر داد و گفت: زمین ورزشی گلف که در اثر عدم توجه مدیران قبلی، غیرقابل استفاده بود نیز توسط شهرداری منطقه ۲ بازسازی می شود.

علی‌پور، ضمن اشاره به احداث سالن ورزشی اسکواش برای استفاده شهروندان، مسافران و گردشگران، احداث این سالن را مطابق آخرین استاندارد روز دنیا جهت بسط و گسترش این ورزش مفرح اعلام کرد.

وی همچنین در مورد احداث دو سالن ورزشی دیگر در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ توضیحاتی ارائه داد و افزود: یک سالن چندمنظوره ورزشی در کارگاه امانی آماده افتتاح است که این سالن علاوه بر فعالیت های ورزشی می تواند در زمان بروز بحران های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد و یک سالن ورزشی دیگر نیز در اتوبان شهیدکسائی برای استفاده جوانان منطقه چاوان در حال احداث است که این سالن نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =