کد خبر : 6710
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۱۵

آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی برای بازی مقابل الجزیره/ نادری می‌رسد، شربتی تنها غائب سرخ‌پوشان

آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی برای بازی مقابل الجزیره/ نادری می‌رسد، شربتی تنها غائب سرخ‌پوشان

تیم فوتبال تراکتورسازی در غیاب یک بازیکن خود مقابل الجزیره امارات صف‌آرایی خواهد کرد. به گزارش نگاه، تیم فوتبال تراکتورسازی در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه – ۲۲ اسفند ماه – در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز میزبان الجزیره امارات خواهد بود. سرخ‌پوشان آذربایجان درحالی چهارمین بازی خود را در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی در غیاب یک بازیکن خود مقابل الجزیره امارات صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش نگاه، تیم فوتبال تراکتورسازی در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه – ۲۲ اسفند ماه – در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

سرخ‌پوشان آذربایجان درحالی چهارمین بازی خود را در تبریز برگزار خواهند کرد که در آستانه این دیدار اخباری از احتمال غیبت محمد نادری به گوش می‌رسد و حضور او در هاله‌ای از ابهام گزارش شده است.

نادری دچار شکستگی بینی شده و  با وجود اینکه در تمرینات حضور نداشته داشته است اما جدیدترین اخبار حاکی است این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت و به احتمال فراوان به بازی روز سه‌شنبه می‌رسد.

همچنین محمد ایرانپوریان پس از پشتِ‌سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود در این دیدار می‌تواند به میدان برود و سیمه گریگوف مدافع کروات سرخ‌پوشان نیز شرایط بازی را پیدا کرده است.

این درحالی است که رضا شربتی مدافع چپ تراکتورسازان که در بازی رفت آسیب دیده و بالاجبار تعویض شد، طبق آخرین اخبار ۴ هفته دور از میادین خواهد بود و قطعاً در دیدار برگشت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

به‌ این‌ ترتیب، شربتی تنها بازیکن غائب تراکتورسازی خواهد بود و باتوجه به اینکه محمد مسلمی‌پور در بازی رفت با عملکرد خوبش توانست جای خالی او را پر کند، از این‌رو ساغلام از غیبت این بازیکن نیز دغدغه‌ای نخواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود دیدار مقابل الجزیره امارات برای شاگردان ارطغرل ساغلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه تراکتورسازان برای امیدواری به صعود از مرحله گروهی محکوم به کسب ۳ امتیاز از این بازی خانگی هستند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + نوزده =