کد خبر : 5103
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

آخرین جزئیات وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده هرمزگانی/ درگذشت ۷ دانش آموز، یک فرهنگی و کمک راننده در سانحه اتوبوس

آخرین جزئیات وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده هرمزگانی/ درگذشت ۷ دانش آموز، یک فرهنگی و کمک راننده در سانحه اتوبوس

وزیر آموزش و پرورش با اعلام جزئیات وضعیت دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی گفت: ۷ دانش آموز، یک فرهنگی و کمک راننده فوت کردند و ۳۴ نفر مصدوم شدند. به گزارش نگاه به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان سانحه دیده هرمزگانی در سفر به

وزیر آموزش و پرورش با اعلام جزئیات وضعیت دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی گفت: ۷ دانش آموز، یک فرهنگی و کمک راننده فوت کردند و ۳۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان سانحه دیده هرمزگانی در سفر به داراب اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از دانش آموزان به دلیل شدت جراحات به شیراز منتقل شدند و در داراب نبودند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در داراب بودند عمومأ حالشان خوب بود به جز دو دانش آموز که در آی سی یو بودند و منتظر عمل جراحی بودند، حال عمومی بقیه نسبتاً خوب بود.

بطحایی افزود: ۵ دانش آموز با بالگرد به شیراز منتقل شدند که ۳  نفر از نظر وضعیت جسمی خوب نبودند و ۲ نفر دیگر وضعیت مناسبی را داشتند؛ امیدواریم خدا کمک کند در این دانش آموزان بهبودی حاصل شود.

وی در خصوص آمار جانباختگان گفت: ۷ نفر از دانش آموزان، یک نفر از همکارانم در آموزش و پرورش و کمک راننده فوت شده اند و ۳۴ نفر زخمی هستند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: وظیفه شغلی و اخلاقی بنده است که این موضوع را تا اخر دنبال کنم ضمن اینکه مصدومان این حادثه دانش‌ آموزان دختر دوره متوسطه شهرهای رودان و میناب بودند که حتما باید تحت حمایت های مشاوره ای قرار بگیرند چون معمولا بعد از این حوادث، آسیب های روحی و روانی به هر حال با آنها همراه خواهد بود و نیاز به مشاوره های تخصصی خواهند داشت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 16 =