کد خبر : 10990
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۵

آجودان زاده تاکید کرد: اتمام پروژه های عمرانی تبریز در اولویت اقددامات شهرداری

آجودان زاده تاکید کرد: اتمام پروژه های عمرانی تبریز در اولویت اقددامات شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اتمام پروژه های عمرانی تبریز در اولویت اقددامات شهرداری قرار دارد. به گزارش آوای سهند، علی آجودان زاده در مراسم افتتاح پروژه پل ارتباطی یاشیل کورپو با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی تبریز، انتخاب مردم ولایت مدار این شهر هستند و در راستای فراهم کردن رفاه آنها تلاش می

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اتمام پروژه های عمرانی تبریز در اولویت اقددامات شهرداری قرار دارد.

به گزارش آوای سهند، علی آجودان زاده در مراسم افتتاح پروژه پل ارتباطی یاشیل کورپو با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی تبریز، انتخاب مردم ولایت مدار این شهر هستند و در راستای فراهم کردن رفاه آنها تلاش می کنند، گفت: تمام فعالیت ها و اهداف این شورا در عرصه توسعه شهر ، اتمام پروژه های عمرانی، رفاهی و… است.

وی افزود: بدانید که اگر خدایی نکرده این مجموعه خدمت گذار ذره ای از اهداف خود فاصله گیرد باید پاسخگو همگان باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهر امروز گران اداره می شود، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت فعلی اقتصادی گویای همه چیز است، وضعیت دلار و معیشت مردم  مشخص است و براساس آمار تورم بالاست اما بدانید با وجود این مشکلات به دنبال تامین رفاه مردم هستیم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر تبریز اذعان داشت: اگر در این وضعیت اقتصادی پروژه ها افتتاح می شود و خوشبختانه بابت آنها بدهی نداریم، بدانید اعضای شورا شب روز خود را می گذارند ، حتی  از خانواده های خود می گذرند.

وی با بیان اینکه اکثر شهرها همچون ارومیه ، اراک و… در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان خود مانده اند، گفت: اگر مجموعه شهرداری با تغییرات جزیی یا تاخیر می تواند حقوق کارکنان را پرداخت کند بدانید در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جهت عمران و آبادانی شهر تبریز  بیش از پیش تلاش خواهیم کرد.

این گزارش حاکی است،  همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در آستانه عید مبارک و فرخنده غدیرخم و در راستای خدمت به مردم فهیم تبریز، دو پروژه ترافیکی این منطقه با حضور مدیران استانی و شهری و با حضور شهروندان عزیز به بهره برداری رسید.

پل ارتباطی عابرپیاده “یاشیل کورپو” که ارتباط دهنده قسمت شمالی و از پارک بهاران به قسمت جنوبی اتوبان شهید کسائی و به تفرجگاه عباس میرزا می باشد، به طول ۱۱۰ متر و عرض ۶ متر با هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریالی آماده بهره برداری شده است.

“یاشیل کورپو” در اصلی ترین مسیر تردد گردشگران و مسافرین شهر تبریز و برای تردد بدون حادثه شهروندان جهت دسترسی به پارک های بهاران و عباس میرزا با اجرای عملیات نورپردازی به اتمام رسیده و آماده افتتاح می باشد

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 10 =