کد خبر : 10537
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۰

یا دخانیات را ترک کنید یا این اداره من را !

یا دخانیات را ترک کنید یا این اداره من را !

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: تا پایان مهرماه به همکاران این مجموعه فرصت داده شده است تا نسبت به ترک مصرف دخانیات اقدام کنند در غیر تین صورت باید این اداره را ترک نمایند. به گزارش آوای سهند، “محمد حسین حسن زاده”  در در اولین نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه اظهار

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: تا پایان مهرماه به همکاران این مجموعه فرصت داده شده است تا نسبت به ترک مصرف دخانیات اقدام کنند در غیر تین صورت باید این اداره را ترک نمایند.

به گزارش آوای سهند، “محمد حسین حسن زاده”  در در اولین نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: مهم ترین وظیفه ای که اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری بر عهده دارد، در بخش امور اجتماعی است که تلاش می کنیم برای آبادانی هرچه بیشتر شهرمان با بهره مندی از ارتباطات و ساختارهای اجتماعی و رکن و اساس فعالیت و تشکل هایی که در این شهر می توانند به مدیریت شهر کمک کنند، اهداف خود را تحقق بخشیم که در این راستا نیازمند افزایش مشارکت های مردمی و اجتماعی همچنین همکاری و همیاری سازمان های مردم نهاد هستیم.

وی افزود: روز خبرنگار به همراه ۲۲ مرداد ماه که روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی نام گذاری شده است به عنوان قوه چهارم هر جامعه محسوب می شود که امیدواریم این تشکل ها و سازمان های غیر دولتی برمنشاء خیر و برکت برای توسعه، آبادانی، ثبات و پایداری نظام و حرکت های فرهنگی اجتماعی شهرمان موثر باشد.

حسن زاده با بیان اینکه مسائل اجتماعی در غالب معاونت فرهنگی اجتماعی در حوزه وظایف اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز است، افزود: سلامت شهروندان و همچنین سلامت همکاران مجموعه شهرداری که شامل بیمه درمان و سلامت آن ها است از مهم ترین حوزه فعالیت این اداره است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در چهار حوزه تخصصی مدیریتی از جمله مدیریت درمان و طب کار، مدیریت سلامت، مدیریت کلینیک ها و مدیریت امور اجتماعی، فعالیت می کند، اذعان کرد: در مدیریت طب کار الزام قانونی هر کارفرما است که شرایط ایمنی و شرایط استاندارد و ایزوهای لازم برای فعالیت های عمرانی و خدماتی که لازمه یک کارفرما است انجام گیرد. شهرداری به عنوان بزرگترین کارفرمای منطقه مکلف است برای اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و سلامت کارگران و نیروهای فنی را در الویت کارخود قرار دهد.

وی ادامه داد: کلینیک الغدیر در فرهنگسرای الغدیر به لحاظ کالبدی کامل است ولی لازم است به لحاظ اجرایی بیشتر تقویت شود؛ همچنین در مدیریت امور سلامت بیشترین توجه نسبت به سلامت شهروندان و نیاز هایی که برای زندگی سالم در شهر تبریز لازم است بررسی می شود.

مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: این مجموعه دارای دو کلینیک درمانی به نام کلینیک امام رضا(ع) و کلینینک درمانی الغدیر است که کنترل رفتارهای مخاطره آمیز، بحث تزریق واکسن هپاتیت و کزاز و … را در الویت کاری خود قرار داده است؛ کلینیک های شهرداری تبریز به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به مردم تبریز می باشند و عموم شهروندان نیز می توانند به کلینیک های شهرداری مراجعه کرده و با تعرفه دولتی از خدمات آنها بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: تمامی خبرنگاران تبریز پس از ارائه معرفی از رسانه خود می توانند به صورت رایگان از خدمات کلینیک‌ های شهرداری تبریز استفاده کنند.

وی ابراز کرد: یکی از برنامه های مربوط به حوزه سلامت شهروندی، گسترش فرهنگ دوچرخه سواری ویژه خانم ها و آقایان است و سعی خواهیم کرد این برنامه را با رعایت مسائل شرعی و اصول و شرایط خاص توسعه دهیم که در این خصوص محل های ویژه ای برای تجمع و دورهمی سالمندان در نظر گرفته می شود.

مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: تا پایان مهرماه به همکاران این مجموعه فرصت داده شده است تا نسبت به ترک مصرف دخانیات اقدام کنند در غیر تین صورت باید این اداره را ترک نمایند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =