کد خبر : 4847
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

گزارشی از پیشرفت ایستگاه مترو دانشگاه /افتتاح ایستگاه مترو دانشگاه تا شروع سال تحصیلی

گزارشی از پیشرفت ایستگاه مترو دانشگاه /افتتاح ایستگاه مترو دانشگاه تا شروع سال تحصیلی

مقدمات مسافرگیری از ایستگاه دانشگاه تا یک ماه آینده فراهم شده و تلاش می شود تا پیش از آغاز سالتحصیلی دانشگاه ها و مدارس ، نواقص برطرف شود. به گزارش نگاه  ؛‌ یعقوب وحیدکیا ظهر امروز در بازدید از روند آماده سازی ایستگاه دانشگاه با اعلام این مطلب اظهار داشت :‌ از پایان مرداد مسافرگیری

مقدمات مسافرگیری از ایستگاه دانشگاه تا یک ماه آینده فراهم شده و تلاش می شود تا پیش از آغاز سالتحصیلی دانشگاه ها و مدارس ، نواقص برطرف شود.

به گزارش نگاه  ؛‌ یعقوب وحیدکیا ظهر امروز در بازدید از روند آماده سازی ایستگاه دانشگاه با اعلام این مطلب اظهار داشت :‌ از پایان مرداد مسافرگیری از ایستگاه دانشگاه آغاز شده و عزم مدیران مترو بر این است که تاپایان ماه مهر نواقص ایستگاه مذکور رفع شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه از ایستگاه شماره ۷ خط ۱ به عنوان یکی ایستگاه های تاثیرگذار برای شهر یادکرده و افزود : این ایستگاه با قرارگیری در مرکز شهر و مجاورت دانشگاه تبریز مطمئناً یکی از ایستگاه های موثر در روان سازی ترافیک محدوده مذکور خواهد شد که با بهره برداری کامل از خط ۱ عموم مردم و بخصوص دانشجویان ساکن مسیر ائل گولی تا خیابان لاله خواهند توانست با کمترین هزینه و رفاه بیشتر به سهولت به دانشگاه تردد نمایند.

وحیدکیا در خاتمه از همت مدیران قطارشهری برای تسریع آماده سازی آسانسور و پله برقی های ایستگاه های خط ۱ مترو خبر داد.

ایستگاه دانشگاه هفتمین ایستگاه در خط ۱ قطارشهری است که با آغاز مسافرگیری از آن شمار ایستگاه های فعال مترو تبریز به عدد ۱۰ خواهد رسید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − دو =