کد خبر : 8177
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۴۹

گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد

گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد

سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان فارس در حسینیه ثارالله با بیان اینکه ما در دولت‌سازی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد.   سرلشکر رحیم‌ صفوی تبیین کرد: مردم به ادارات و سازمان‌ها و شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و

سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان فارس در حسینیه ثارالله با بیان اینکه ما در دولت‌سازی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد.

 

سرلشکر رحیم‌ صفوی تبیین کرد: مردم به ادارات و سازمان‌ها و شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و مشکلاتشان برطرف نمی‌شود و همین مسائل ایجاد نارضایتی کرده و ضدانقلاب نیز بلافاصله سوءاستفاده می‌کند و مردم را ناراضی جلوه می‌دهد که بخشی از این نارضایتی‌ها به دلیل ناکارآمدی مسئولان است.

وی همچنین با اشاره به بی‌مهری‌ها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که بنده فرمانده سپاه بودم برای ساختن یک سد با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و به ما می‌گفتند شما سدساز نیستید، بلکه خاکریزساز هستید! و یا اینکه برای ساخت ۲ فاز پارس جنوبی نَفسِ ما را گرفتند. سرلشکر صفوی مطرح کرد: آنان که با سپاه دشمنی می‌کنند، مرضی در جانشان است، چراکه اگر سپاه و بسیج و ارتش نبود، یک شبه آنان را از سر راه برداشته بودند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به مافیای صنعت خودروسازی و در پاسخ به یکی از حضار که خواستار حضور سپاه در صنعت خودروسازی شده بود، خاطرنشان کرد: خودروسازی یک اُختاپوس است که اصلاً سپاه را به بدنه خود راه نمی‌دهد! وی تأکید کرد: همگان باید بدانند که این قدرت سپاه بود که آمریکا را در سوریه زمین‌گیر کرد، با آنکه سیاست آنها سیاست زور بود و راه عزت ملت ایران نیز کسب قدرت اقتصادی، فرهنگی و نظامی و انسجام ملی است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 20 =