کد خبر : 24914
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

کمک ۴۸۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی

کمک ۴۸۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته، ۴۸۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های دولت به شهرداری‌های استان تخصیص یافته است. به گزارش نصر، مرتضی علیخانی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های در دست اجرای شهری مراغه افزود: در کنار کمک های ریالی، تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و ماشین آلات نیز در

 مدیرکل شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته، ۴۸۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های دولت به شهرداری‌های استان تخصیص یافته است.

به گزارش نصر، مرتضی علیخانی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های در دست اجرای شهری مراغه افزود: در کنار کمک های ریالی، تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و ماشین آلات نیز در اختیار شهرداری های آذربایجان شرقی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین در راستای حمایت از شهرداری ها، توسعه و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی در هفت شهرستان این استان با تخصیص ماشین آلات و تجهیزات امداد و نجات و اطفای حریق در حال انجام و تحویل به شهرداری هاست.
علیخانی اضافه کرد: با وجود اینکه شیوع بیماری کرونا در چند ماه اخیر موجب ایجاد برخی مشکلات در سطح جامعه شده بود لیکن به شهرداری ها برای تداوم طرح های عمرانی در کنار امدادرسانی تاکید شده است.
وی گفت: در این راستا نیز شهرداری مراغه به عنوان یکی از شهرستان های برتر این استان در کنار امداد و خدمات رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا، توانسته طرح های عمران شهری را با سرعت مناسبی اجرا کند.
وی افزود: اجرای طرح های عمران شهری، یکی از لازمه های توسعه شهرها در کنار خدمات رسانی به مردم بوده که با حمایت دولت توسط شهرداری ها انجام می شود.
شهردار مراغه با اشاره به اجرای چندین طرح عمران شهری گفت: هم اکنون چندین طرح بزرگ عمرانی با وجود محدودیت های مالی و بودجه ای توسط شهرداری در حال انجام و اجراست.
محمدرضا احمدی افزود: احداث بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی، خیابان ۳۵ متری الغدیر به گلشهر و زیپ لاین از جمله این طرح هاست.
وی اضافه کرد: احداث بلوار شهید سردار سلیمانی و ۳۵ متری زمینه ساز رفع مشکل ترافیک شهری و نیز توسعه متوازن شهری در آینده نزدیک خواهد شد.
وی اضافه کرد: احداث زیپ لاین در بوستان یادگاران نیز از جمله طرح های در حال تکمیل و در آستانه بهره برداری مراغه بوده که موجب توسعه امکانات تفریحی و گردشگری در منطقه و این شهرستان خواهد بود.
به گزارش ایرنا، مدیرکل شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و مسئولان شهری و شورای اسلامی شهر از طرح های در دست اجرای شهری بلوار شهید سردار سلیمانی و ۳۵ متری الغدیر و زیپ لاین بازدید کردند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =