کد خبر : 3944
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

کلیسای سنت استپانوس در کانون توجه گردشگران نوروزی

کلیسای سنت استپانوس در کانون توجه گردشگران نوروزی

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: از آغاز طرح نوروزی کلیسای سنت استپانوس جلفا بیشترین آمار بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی استان را به خود اختصاص داده است. مرتضی آبدار در گفت‌وگو يي، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۳ فروردین ۹۶ در مجموع ۲۶

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: از آغاز طرح نوروزی کلیسای سنت استپانوس جلفا بیشترین سنت استپانوسآمار بازدید از موزه ها و محوطه های تاریخی استان را به خود اختصاص داده است.
مرتضی آبدار در گفت‌وگو يي، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۳ فروردین ۹۶ در مجموع ۲۶ هزار و ۵۶۷ مورد بازدید از موزه‌ها و محوطه های تاریخی استان انجام گرفته است که شش هزار و ۳۰۶ مورد آن متعلق به کلیسای استپانوس است.
وی ادامه داد: موزه آذربایجان با دو هزار و ۸۸۲ بازدید و موزه قاجار با دو هزار و ۸۵۲ بازدید در رده‌های دوم تا سوم بازدید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان قرار دارد.
آبدار یادآور شد: میزان بازدید از موزه‌ها و محوطه های تاریخی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد افزایش یافته است.
امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =