کد خبر : 40919
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

اهتمام شهرداری منطقه ۷ تبریز برای کاهش بار ترافیکی ورودی غرب تبریز؛

کاهش بار ترافیکی بلوار ملت و تراکتورسازی با شناسایی موارد مشکل آفرین

کاهش بار ترافیکی بلوار ملت و تراکتورسازی با شناسایی موارد مشکل آفرین
شهرداری منطقه۷تبریز و پلیس راهور در راستای رفع گره های ترافیکی چندین ساله برای کاهش بار ترافیکی بلوار ملت و تراکتور سازی، برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش نگاه، شهردار منطقه۷تبریز اظهار کرد: تعریف زیرساخت های ترافیکی با توجه به تغییر و تحولات شهر امری ضروری است و رسیدن به برنامه های جامع در خصوص رفع معضل ترافیکی نیاز به مولفه های مختلفی دارد.

اصغر آدی بیگ در جلسه مشترک با حضور رئیس پلیس راهور تبریز گفت: کاهش بار ترافیک در سطح تبریز یکی از برنامه های ویژه شهرداری می باشد که در این منطقه اجرای پروژه دوبانده کردن وادی رحمت در همین راستا اجرا می شود و کاهش بار ترافیک ورودی جنوب غرب تبریز نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است که تمهیداتی از طرف شهرداری منطقه۷تبریز صورت می گیرد.

وی در این جلسه ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته و جلسات متعدد با ادارات مربوطه گفت: شرکت تراکتور سازی در راستای کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تبریز نیاز به تغییر ساعات ورود و خروج کارکنان می باشد و با توجه به اینکه این شرکت دارای چندین درب خروجی است، تمهیداتی برای خروج کارکنان از درب های مختلف انجام شود.

آدی‌بیگ، با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری به امر ساماندهی ترافیک میدان تره بار تبریز، گفت: دستورات لازم برای تعویض تابلوهای ترافیکی و راهنما صادر شده و علاوه بر آن اصلاح هندسی در این محور با هدف رفع گره های ترافیکی و تسهیل در امر تردد در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و عملیات آن نیز در حال اجراست.

آدی بیگ یادآوری کرد: با اخذ مجوزهای لازم، با استقرار هلی شات در ساعات اوج ترافیک در این محور طی یک هفته، موارد مشکل آفرین را شناسایی و پیگیری های لازم برای رفع معضل همیشگی این مسیر صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به بعد مسافت از راه آهن تا پل تراکتورسازی برای ارسال مامور تصادفات، گفت: شهرداری منطقه ۷ تبریز آماده ارایه مکان برای پلیس راهور در بخش تصادفات در این منطقه است.

رئیس پلیس راهور تبریز با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهرداری منطقه ۷ تبریز رفع ترافیک جنوب غرب تبریز است، افزود: هماهنگی کاملی بین شهرداری منطقه ۷ تبریز و پلیس راهور وجود داشته و ما می توانیم هدفمند و سریع کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: به دلیل غیرقابل استفاده بودن لاین کندرو در حد فاصل پل تراکتورسازی و پل پتروشیمی که جولانگاه تردد خلاف ماشین ها است، با اتصال باند کندرو این مسیر را تعریض کنیم.


سرهنگ جهانگیری گفت: در قسمت خروجی سردرود به اتوبان که به مسیر تندرو وصل می شود به دلیل وجود تداخل با ماشین های جاده، ماشین ها را به قسمت کندرو هدایت کنیم.
وی بیان کرد: به دلیل مشکلات موجود در تردد خودروهای بزرگ داخل آخماقیه و اندیشه، باید برای آرام سازی و انضباط ترافیکی همفکری با شهرداری منطقه ۷ تبریز انجام دهیم.

سرهنگ جهانگیری با اشاره به وجود فعالیت مشاغل و بانک در اول رواسان که باعث ایجاد ترافیک می شود، افزود: در صورت امکان با اقدامات هندسی در مسیر کندرو و نصب دوربین های ترافیکی مزاحمت های ترافیکی را حل کنیم.
وی در پایان با بیان اینکه پلیس راهور درصدد است حوزه های استحفاظی راهنمایی و رانندگی را با حوزه های شهرداری مرتبط کند خواستار مکان مختص پلیس راهور در جنوب غرب تبریز شد.
گفتنی است این جلسه با حضور شهردار منطقه۷تبریز و رئیس پلیس راهور تبریز با موضوع رفع گره های ترافیکی بلوار ملت و تراکتورسازی برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =