کد خبر : 4416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۱

کاندیداهای معترض: قرار شده تا ۱۰درصد صندوق ها بازشماری شوند/رئیس هیئت نظارت تبریز: فعلا بی خبریم

کاندیداهای معترض: قرار شده تا ۱۰درصد صندوق ها بازشماری شوند/رئیس هیئت نظارت تبریز: فعلا بی خبریم

پس از انتشار خبری مبنی بر بازشماری ۱۰درصد صندوق های شورای شهر تبریز در فضای مجازی، خبرنگار تبریزبیدار به سراغ ۲ کاندیدای معترض انتخابات و رئیس هیئت نظارت شهرستان تبریز رفت تا در جریان آخرین روند بررسی انتخابات شورای شهر تبریز قرار گیرد.   به گزارش  نگاه ، پس از انتشار خبری مبنی بر بازشماری ۱۰درصد

پس از انتشار خبری مبنی بر بازشماری ۱۰درصد صندوق های شورای شهر تبریز در فضای مجازی، خبرنگار تبریزبیدار به سراغ ۲ کاندیدای معترض انتخابات و رئیس هیئت نظارت شهرستان تبریز رفت تا در جریان آخرین روند بررسی انتخابات شورای شهر تبریز قرار گیرد.

کاندیداهای معترض: قرار شده تا 10درصد صندوق ها بازشماری شوند/رئیس هیئت نظارت تبریز: فعلا بی خبریم
 

به گزارش  نگاه ، پس از انتشار خبری مبنی بر بازشماری ۱۰درصد صندوق های شورای شهر تبریز در فضای مجازی، خبرنگار تبریزبیدار به سراغ ۲ کاندیدای معترض انتخابات و رئیس هیئت نظارت شهرستان تبریز رفت تا در جریان آخرین روند بررسی انتخابات شورای شهر تبریز قرار گیرد.

محمدحسین جعفری کاندیدای معترض انتخابات شورای پنجم شهر تبریز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری و در خصوص جلسه کاندیداهای معترض انتخابات با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: جلسه مفید و صمیمی بود و خوشبختانه حجت الاسلام آل هاشم فرمودند که با فرمانداری و سایر ارگان ها رایزنی خواهند کرد تا برای اعتماد سازی بین مردم ۱۰درصد صندوق ها بازشماری شوند.

وی همچنین در خصوص سخنان منتشره در فضای مجازی مبنی بر بازشماری صندوق ها گفت: طبق اخباری که به دستمان رسیده است دبیرهیئت نظارت انتخابات استان نامه بازشماری را به فرمانداری تحویل داده است و امیدواریم با حضور نمایندگان کاندیداها این بازشماری صورت گیرد تا  شبهات مطرح شده نیز برطرف گردد.

همچنین علی شیاری دیگر کاندیدای معترض انتخابات نیز به خبرنگار تبریزبیدار گفت: در جلساتی که با برخی نمایندگان تبریز و استان در مجلس شورای اسلامی داشته ایم قرار بر این شده تا ۱۰درصد صندوق ها بازشماری گردد و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

لازم به ذکر است اسماعیلی رئیس هیئت نظارت شهرستان تبریز در گفتگو با تبریزبیدار از بازشماری ۱۰درصدی صندوق ها اعلام بی خبری و اظهار داشت: هیئت نظارت شهرستان می تواند برای دومین بار درخواست بازشماری دهد اما هیئت استان و مرکزی این امکان را دارند تا بازشماری را انجام دهند که در صورت بازشماری نیز ما نظارت لازم را خواهیم کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − پنج =