کد خبر : 37109
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

اتمام عملیات تخریب دال‌های بتنی فاز دوم کانال ایلی سو تبریز

اتمام عملیات تخریب دال‌های بتنی فاز دوم کانال ایلی سو تبریز
شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات تخریب دال‌های بتنی فاز دوم کانال ایلی سو به طول ۵۰۰ مترحدفاصل خیابان حکیم نظامی تا مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات تخریب دال‌های بتنی فاز دوم کانال ایلی سو به طول ۵۰۰ مترحدفاصل خیابان حکیم نظامی تا مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار در تبریز، اکبر پورخردمند ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات تخریب دال و نخاله‌برداری و لایروبی فاز اول کانال ایلی سو در خیابان آزادی حد فاصل چهارراه ابوریحان تا مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به طول ۱۸۰ متر پایان یافته است و عملیات بازسازی اساسی فاز دوم این کانال در امتداد این مسیر تا میدان حکیم نظامی به طول ۵۰۰ متر شروع شده و در این راستا عملیات تخریب دال های بتنی این مسیر به اتمام رسید.

وی افزود: در فاز دوم بازسازی کانال ایلی سو در جاده سلامت خیابان آزادی دال‌های فرسوده این کانال به طول ۵۰۰ متر و عرض ۸ متر و به ضخامت ۸۰ سانتی متر تخریب شد که با اتمام این عملیات، داخل کانال لایروبی ودیواره‌ها باز سازی شده و به زودی دال گذاری این فاز شروع خواهد شد.

شهردار منطقه۳ تبریز افزود: بازسازی اساسی کانال ایلی سو در حوزه شهرداری منطقه از دو سال قبل شروع شده، تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در تداوم بازسازی این کانال، امسال بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال بازسازی این کانال تکمیل شود.

پورخردمند مانع اصلی بازسازی و نوسازی کانال در یک مقطع زمانی کوتاه را طولانی و بزرگ بودن و همچنین هزینه بالای پروژه عنوان کرد و گفت: در سال‌های گذشته و امسال نیز با اختصاص بودجه قابل توجهی، بخش وسیعی از این کانال را در برنامه عمرانی قرار داده و فاز به فاز بازسازی و نوسازی کانال را اجرا کرده‌ایم که همچنان با اختصاص بودجه مناسب این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 20 =