کد خبر : 14420
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۱۸

کارگران امروز حداقل باید سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کنند/ دولت مستلزم رعایت شرایط موازنه برای حفظ کشور است

کارگران امروز حداقل باید سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کنند/ دولت مستلزم رعایت شرایط موازنه برای حفظ کشور است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی‌ های فرمول کار در جهان، کارگران نسبت به شرایط کنونی کشور باید سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی داشته باشند. به گزارش آوای سهند، ” زهرا ساعی” در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی‌ های فرمول کار در جهان، کارگران نسبت به شرایط کنونی کشور باید سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی داشته باشند.

به گزارش آوای سهند، ” زهرا ساعی” در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید وضعیت واحدهای مشکل دار استان باید بررسی و ساماندهی شوند؛ همچنین واحدهای صنعتی استان را باید به افرادی که اهلیت دارند، واگذار شوند تا این افراد با هدف رونق تولید، پا در عرصه تولید و اشتغالزایی بگذارند.

وی افزود: امروزه شرایط اقتصادی کشور به گونه ‌ای شده که کارگران و کارفرمایان در حیطه‌ی کاری خود دچار مشکل شده اند. با توجه به نرخ بیکاری، تشدید تحریم‌ ها و نوسانات ارزی متاسفانه در حوزه اقتصادی با مشکلاتی دست و پاگیر مواجه هستیم.

ساعی تصریح کرد: یکی از دلنگرانی های اصلی ما، اقشار کم درآمد و با دستمزد پائین هستند چرا که فشار اقتصادی بر قشر کم درآمد زیاد است و ما با تعامل دولت و کارفرمایان تلاش می ‌کنیم حجمی از این فشار را کاهش دهیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: طبق بررسی‌ های فرمول کار در جهان، کارگران نسبت به شرایط کنونی کشور باید سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی داشته باشند و دولت و کارفرمایان باید بدانند که شرایط فعلی، شرایط خاصی است.
ساعی با بیان این ‌که تشدید تحریم ‌ها، مشکلات زیادی در تهیه‌ ی مواد اولیه به کارفرمایان تحمیل کرده است، تاکید کرد: باید شرایط و رویه ‌ای میانه تنظیم کنیم تا دولت موازنه را رعایت کند.

وی اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی ما موفق بوده و برخی نیز به دلایلی دچار مشکل هستند، به طوری‌که در برخی از واحدها ماه‌ ها معوقات کارگران پرداخت نشده و این، مسئله‌ ای نگران کننده‌ است.
وی با تاکید بر این‌که باید از توان و ظرفیت موجود در کشور استفاده کنیم، گفت: تعامل کارفرمایان، کارگران و دولت با یکدیگر افزایش یابد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =