کد خبر : 2959
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۳

کارهای نمایشی را کنار بگذاریم/ نباید به بیان مشکلات اکتفا کنیم

کارهای نمایشی را کنار بگذاریم/ نباید به بیان مشکلات اکتفا کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد باید کلنگ‌زنی چندین باره بدون نتیجه را کنار بگذاریم و کارهای نمایشی را ترک کنیم. به گزارش نگاه از فارس، مسعود پزشکیان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت ساختمان اظهار داشت: به تنهایی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم بلکه باید در راه درست و کارشناسی هم‌تیم شویم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد باید کلنگ‌زنی چندین باره بدون نتیجه را کنار بگذاریم و کارهای نمایشی را ترک کنیم.

به گزارش نگاه از فارس، مسعود پزشکیان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت ساختمان اظهار داشت: به تنهایی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم بلکه باید در راه درست و کارشناسی هم‌تیم شویم و البته می‌توانیم همه موانع را از جلو راه برداریم.

وی با بیان اینکه همیشه تمایل به تشکیل اتاق فکر در زمینه الگوها و مطالبات شما هستیم، گفت: ما نمایندگان آماده پیگیری این موضوع هستیم و مسائل سیاسی را کنار گذاشته و آماده برگزاری این جلسات در هر هفته برای بیان مشکلات صنوف مختلف هستیم.

نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه در مجلس تجربه زیادی نسبت به دیگران که تازه آمده‌اند دارم، گفت: می‌توانم به راحتی حرف خودم را در تهران بزنم ولی در استان برخلاف این موضوع بوده و حتی برخی زور هم می‌گویند که می‌توانیم از بالا آنها را سر جایشان نشاند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حل بافت فرسوده بسیار مهم است و با عملی‌سازی آن می‌توان صنوف زیادی را رونق دهند.

وی با تاکید بر اینکه من نماینده شده‌ام که به فکر مطالبه مردم باشم، گفت: هیچ وقت انتظار و چشم داشتی ندارم و هیچ وقت عقده نسبت به کسی نگه نمی‌دارم و در صورت تیمی شدن صنوف می‌توانیم قدم به قدم جلو رویم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر صنوف عمران رونق یابد دیگر افرادی که به دفتر نمایندگان مجلس جهت اشتغال مراجعه می‌کنند نیز کاهش خواهد یافت چون شما اشتغال را برای آنها فراهم می‌سازید.

کارهای نمایشی را کنار بگذاریم

وی با بیان اینکه هر ماه می‌توانیم یک وزیر را به استان بیاوریم تا به مشکلات ما توجه و رسیدگی کند، متذکر شد: کارهای نمایشی را کنار گذاشته و  فقط به کلنگ‌زنی چندین باره بدون نتیجه نپردازیم و این فیلمنامه نشان دادن طرح و پرورش بی‌نتیجه را پایان دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوران وقتی وزارت بهداشت خود و بازدید از کارخانه داروسازی رشد در مرز سوئیس، گفت:  این کارخانه مقدار زیادی ارز از کشور ما می‌آورد و دلیل آن مانور ۶ ماهه در مدیریت آنها بود.‌

مشکل کشورما این است که هم‌ تیم نمی‌شویم و سر دعوا با یکدیگر داریم

وی ادامه داد: متاسفانه مشکل کشور ما این است که هم تیم نمی‌شویم و سر دعوا با یکدیگر داریم.

پزشکیان اتوبان سهند  – تبریز را یادآور شد و گفت: زمین‌های ارتش برای این امر خریداری شده است و ریل گذاری مسیر قطار میانه تا بستان‌آباد انجام خواهد گرفت.

وی افزود: خط اتیلن باعث اشتغال چندین هزار نفر خواهد بود و باید پیگیری شود که پروژه‌ها از حالت فیلمنامه خارج شده و به واقعیت تبدیل شوند.

نباید به بیان مشکلات اکتفا کنیم

پزشکیان با تاکید به اینکه نباید به بیان مشکلات اکتفا کنیم و باید تشکیل تیم برای صنوف اقدامات صورت گیرد، افزود: ما نمایندگان آماده حضور در جلسه هستیم فقط با جمع‌بندی و اولویت‌بندی مسائل جلسات را تشکیل دهید.

وی خاطرنشان کرد: باید به وضعیت استان یک نقشه بکشیم؛ زیرا نباید تا این اندازه در کشور مهندس تولید شود بلکه باید متناسب به آنها اشتغال هم فراهم شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس به خاطره‌ای از دوره آموزشی خود در تایلند که با حضور ۹ رئیس دانشگاه کشور بود را تعریف کرد و افزود: در آن دوره استاد دوره آموزشی از اینکه میزان دانشجویان در یک رشته و تعداد دانشگاه در کشور زیاد است متعجب شده بود.

وی ادامه داد: این استاد تایلندی اقتصاد را به چهار دلیل از جمله چه چیزی تولید می‌کنیم، این تولید با چه کیفیتی است و چه مقدار تولید می‌شود و در نهایت تولید را در کجا پخش می‌کنیم را می‌داند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: این چهار وجه اقتصادی به همه ابعاد و حوزه‌ها شامل می‌شود و در صورت رعایت پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد تعادل و تناسب در تمام صنوف، افزود: هدف ما نمایندگان این است که به دور از سیاست‌ها و چپ و راست بودن برای عزت کشور تلاش خواهیم کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − هشت =