کد خبر : 12651
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۴۹

چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است

چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است

 رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است.   به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: اخیراً وزارت کشور هیچ گزینه‌ای را به مجمع نمایندگان استان برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی یا تائید نکرده است. وی افزود: اواخر هفته گذشته شخص وزیر کشور آقای

 رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: اخیراً وزارت کشور هیچ گزینه‌ای را به مجمع نمایندگان استان برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی یا تائید نکرده است.

وی افزود: اواخر هفته گذشته شخص وزیر کشور آقای چیت‌چیان را مناسب استانداری آذربایجان‌شرقی می‌دانستند و حتی قول کسب رضایت وی برای تصدی این پست را دادند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: البته قبلاً نیز نام آقای چیت‌چیان مطرح شد که با مخالفت وی روبه‌رو شده بود ولی بعد از آن، وزیر کشور قول داد تا با آقای چیت‌چیان صحبت کرده و رضایت او را بگیرد.

وی اضافه کرد: اکثریت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی نظر مثبتی روی گزینه آقای چیت‌چیان برای تصدی این مسوولیت در استان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه وزارت کشور گزینه‌ای را تائید کرده، خبری ندارم و کسی به مجمع نمایندگان معرفی نشده است ولی گزینه مدنظر همان آقای چیت‌چیان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفته بود: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در پست‎های مدیریتی شامل بنده نیز می‎شود.

مجید خدابخش اظهار کرد: اینکه قرار است بنده به‌زودی استان آذربایجان‌شرقی را ترک کنم.

وی افزود: در مورد بازنشستگی و بازخریدی نیز تردیدی در مورد بنده وجود داشت که استعلامی صورت گرفت و دو هفته قبل نیز بنده به شکل حضوری مراجعه کرده و با آقای انصاری معاون رئیس جمهور صحبت کردم و متوجه شدم مصوبه مجلس مبنی بر منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل بنده نیز می‌شود.

خدابخش ادامه داد: اجرای این قانون نیز ابلاغ شده و منتظر هستیم جایگزینی از سوی وزارت کشور به عنوان استاندار جدید تعیین شود و بنده استانداری را تحویل دهم.

خدابخش از سال ۱۳۹۲ و با روی کار آمدن دولت آقای حسن روحانی، به عنوان استاندار اردبیل انتخاب شد و در دوم مهرماه سال ۱۳۹۶ با تصویب هیأت وزیران به عنوان سیزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =