کد خبر : 24597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۰۶

چه کسی راست می‌گوید؛ باشگاه یا کاپیتان‌ها؟ / تمرینات نصف و نیمه با وجود اولتیماتوم تعطیلی لیگ

چه کسی راست می‌گوید؛ باشگاه یا کاپیتان‌ها؟ / تمرینات نصف و نیمه با وجود اولتیماتوم تعطیلی لیگ

تراکتورسازی

با اینکه شاگردان ساکت الهامی تمرینات خود را به صورت نصفه و نیمه آغاز کرده اند اما هنوز خبری از دو کاپیتان تراکتور نیست.

به گزارش نگاه در حالی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی اصرار دارند بگویند اوضاع باشگاه رو به راه است و هیچکدام از بازیکنی نیست که به دلیل عدم دریافت مطالبات در تمرینات حاضر نشود اما شنیده ها حاکی از این است که اوضاع در اردوی سرخپوشان تبریز چندان هم به سامان نیست.

با اینکه تراکتور جزو باشگاه هایی بود که نامه تعطیلی لیگ را امضا کرده بود اما شاگردان ساکت الهامی تمرینات خود را به صورت نصفه و نیمه آغاز کرده اند و رویت شدن ویمبلا بازیکن پرویی این تیم با لباس ورزشی در صحنه تصادف دیشب در تبریز حاکی از این گمانه زنی دارد.

با این وجود هنوز خبری از دو کاپیتان تراکتور نیست. اشکان دژاگه که از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران به آلمان سفر کرد تا در روزهای سخت کرونایی کنار خانواده اش باشد، با وجود پیگیری های مسئولان تراکتور هنوز به ایران برنگشته است.

تراکتوری ها مدت ها است که از دژاگه خواسته اند به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند اما او به دلیل اینکه هنوز کرونا در ایران به پایان نرسیده حاضر نیست در تبریز حاضر شود.

برخی رسانه ها مدعی شدند دژاگه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه تراکتور ناراضی است و مدتی است که جواب تلفن مسئولان باشگاه را نمی دهد.

وضعیت مسعود شجاعی هم دست کمی از دژاگه ندارد. با اینکه تراکتوری ها سومین تست کرونای خود را هم پشت سر گذاشته اند اما هنوز خبری از شجاعی نیست. تراکتوری ها می گویند او در تهران به صورت اختصاصی تمرین می کند اما شنیده می شود که شجاعی به دلیل عدم دریافت مطالباتش حاضر نیست در تمرینات تراکتور شرکت کند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =