کد خبر : 19394
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۷

چشم تراکتوری ها به ورزشگاه آزادی برای ادامه صدرنشینی

چشم  تراکتوری ها به ورزشگاه آزادی برای ادامه صدرنشینی

سرخپوشان تبریزی که با تک گل فرچونه توانست سایپا تهران را یک بر صفر شکست دهد و با ۱۱ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد . به گزارش سهند، تراکتوری ها حدود ۳۷دقیقه بعد صدرنشینی لیگ برتر را با گلزنی یونس شاکری مهاجم شهر خودرو  مشهد مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۲۰

سرخپوشان تبریزی که با تک گل فرچونه توانست سایپا تهران را یک بر صفر شکست دهد و با ۱۱ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد .

به گزارش سهند، تراکتوری ها حدود ۳۷دقیقه بعد صدرنشینی لیگ برتر را با گلزنی یونس شاکری مهاجم شهر خودرو  مشهد مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۲۰ این بازی  از دست دادند ولی چند دقیقه بعد نفت مسجد سلیمان با اشتباه بزرگ سید مهدی رحمتی گل تساوی وارد دروازه شهر خودرو کرد تا با ۵ تساوی رکوردار تساوی های لیگ برتر باشد و علاوه بر آن تراکتور را به صدر جدول برساند .

تبریزی ها برای حفظ صدر جدول لیگ برتر باید پای بازی تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان بشینند و دنبال تساوی این دو تیم باشند.

در صورتی که در حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر یکی از دو تیم به پیروزی برسد تراکتور صدر جدول رده بندی لیگ برتر دو دستی به آن تیم تقدیم می کند و هفته ی پنجم را در رده ی دوم به اتمام می رساند .

تیم تراکتور در هفته ششم لیگ برتر میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر در ورزشپاه یادگار امام خواهد بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + چهار =