کد خبر : 41623
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر گذر پل‌سنگی

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر گذر پل‌سنگی
شهردار منطقه ۱ تبریز از پیشرفت ۸۵ درصدی پل عابر گذر پل‌سنگی خبر داد.

به گزارش نگاه، حمید شاهوردی با اعلام این خبر افزود: پل عابرگذر پل‌سنگی از سه دهانه تشکیل شده است که دهانه اول آن نصب شده و دهانه میانی آن در حال تست‌ و کنترل نهایی برای نصب است.

وی افزود: دهانه سوم این پل عابرگذر نیز ۱۰ بهمن نصب شده و اقدامات تکمیلی برای بهره‌برداری از آن تا ۲۹ بهمن صورت می‌گیرد.

شاهوردی با بیان اینکه پل عابر گذر پل‌سنگی در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: عملیات اجرایی این پروژه مطابق زمانبندی موجود پیش رفته و تلاش داریم قبل از موعد مقرر تحویل دهیم.

وی اضافه کرد: پروژه پل عابر پیاده  پل سنگی به طول ۱۲۵ متر، یکی از پروژه‌های ترافیکی و انسان‌محور شهرداری منطقه ۱ در بودجه سال جاری است که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 شهردار منطقه ۱ تبریز با اشاره به مشخصات فنی پل عابرپیاده پل‌سنگی نیز گفت: پل عابرپیاده پل‌سنگی ۱۲۵ متر طول، ۲ متر و نیم عرض و ۵ متر و نیم ارتفاع دارد که با  ۴ پایه و سه دهنه به صورت سگمنتال اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : ۱۵ میلیارد تومان برآورد اولیه احداث این پروژه است که تلاش داریم تا پایان بهمن سال جاری به بهره‌برداری برسد.

شاهوردی  ضمن عذرخواهی از شهروندان عزیز به سبب ترافیک به وجود آمده از ناحیه این پروژه، ابراز امیدواری کرد پروژه عابرپیاده پل‌سنگی پروژه‌ای ماندگار برای تبریز زیبا باشد

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + سیزده =