کد خبر : 6487
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۱

پيروزى ۳ گله در سومين بازى/ تراکتور يكجا از استقلال خوزستان انتقام گرفت

پيروزى ۳ گله در سومين بازى/ تراکتور يكجا از استقلال خوزستان انتقام گرفت

تراکتورسازی در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید. به گزارش نگاه، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال خوزستان که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند با پیروزی سه-صفر تیم میزبان به پایان رسید. در این نیمه که با بازی خوب تراکتورسازی همراه بود، محمد ایران پوریان

تراکتورسازی در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش نگاه، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال خوزستان که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند با پیروزی سه-صفر تیم میزبان به پایان رسید.
در این نیمه که با بازی خوب تراکتورسازی همراه بود، محمد ایران پوریان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی و امید عالیشاه در دقیقه ۴۵ از روی ضربه شروع مجدد و ارسال ایران پوریان برای سرخ پوشان گلزنی کردند.
همچنین موسی کولیبالی در دقایق ۲۶ و ۴۴ با دریافت کارت زرد از مین بازی اخراج شد تا استقلال خوزستان در نیمه دوم با ۱۰ بازیکن به میدان برود.
در آغاز نیمه دوم نیز تراکتورسازی عملکرد بهتری نسبت به تیم مهمان داشت و توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند اما استقلال خوزستان نیز تک موقعیت‌هایی داشت که مدافعان و دروازه‌بان تراکتورسازی مانع ایجاد خطر روی دروازه تیمشان شدند.
بازی با پیروزی دو-صفر و موقعیت‌های خطرناک تراکتورسازی پیگیری شد تا اینکه محمد نادری در دقیقه ۷۹ روی بازیکن استقلال خوزستان خطا کرد تا میثم دورقی شانس خود را برای باز کردن دروازه سرخ پوشان امتحان کند اما گروسیان در این صحنه نیز عملکرد خوبی داشت و مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.
در دقیقه ۲+۹۰ نیز محمد ایران پوریان با یک ارسال احسان پهلوان را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل سوم تراکتورسازی به به ثمر برساند.
این بازی در نهایت با پیروزی سه-صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − سه =