کد خبر : 39618
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

پلمپ سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در شهر تبریز

پلمپ سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در شهر تبریز
کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمپ سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی با فعالیت غیر مجاز در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ،دکترجواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: در پی گزارشات مردمی و نظارت کارشناسان معاونت درمان مطب های که فاقد مدرک تحصیلی، مهارت‌های علمی، مجوز قانونی و پروانه مطب بود، با پیگیری و تلاش کارشناسان و همکاری پلیس اماکن استان، پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم، غیر قانونی بودن فعالیت این مطب محرز شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در نهایت فعالیت غیر مجاز این مرکز و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه اعلام شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی ، هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات درمانی مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.

ایشان از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ ، اطلاع دهند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =