کد خبر : 6682
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۱۶

پرشورها به دنبال تعطیلی سه‌شنبه در تبریز

پرشورها به دنبال تعطیلی سه‌شنبه در تبریز

سه‌شنبه تبریز میزبان رویداد مهمی است که پرشورها قصد دارند حماسه‌ای دیگر بیافرینند تا بار دیگر فوتبال آسیا مقابل هواداران تراکتور سر تعظیم فرود بیاورد. به گزارش نگاه، سه‌شنبه تبریز تعطیل است؛ این جمله خبری نیست که از رسانه‌های گروهی شنیده باشید. این بار نه خبری از رویداد ملی یا مذهبی برای تعطیلی است و

سه‌شنبه تبریز میزبان رویداد مهمی است که پرشورها قصد دارند حماسه‌ای دیگر بیافرینند تا بار دیگر فوتبال آسیا مقابل هواداران تراکتور سر تعظیم فرود بیاورد.

به گزارش نگاه، سه‌شنبه تبریز تعطیل است؛ این جمله خبری نیست که از رسانه‌های گروهی شنیده باشید. این بار نه خبری از رویداد ملی یا مذهبی برای تعطیلی است و نه آلودگی یا برودت هوا باعث تعطیلی شهر شده است.

پرشورترین هواداران فوتبال آسیا تصمیم‌گیرنده اصلی این تعطیلی هستند. شاید شما هم این جمله را در روزهای اخیر بارها و بارها در فضای مجازی دیده‌اید که «سه‌شنبه تبریز تعطیل است».

تراکتورسازی پس از ۳ بازی در دیار غربت به دیار ستارخان ها و باقرخان ها بازگشته تا در کنار تیفوسی‌های خود حماسه‌ساز شود. تیفوسی‌هایی که همین ۲ سال پیش مقابل النصر کاری کردند کارستان و نه‌تنها ۹۰ دقیقه سکوهای ورزشگاه یادگار امام را برای حریف اماراتی تبدیل به جهنم کردند بلکه پس از حذف تیمشان ۳۰ دقیقه به‌طور ایستاده تیمشان را تشویق کردند تا با شعار «عیبی یوخ» خود به فوتبال آسیا بفهمانند که فوتبال فقط برد نیست.

این هواداران عشق و تعصب و شور و شعور را معنا کردند و فرهنگ جدیدی به فوتبال آسیا آموختند. فرهنگی که نمونه آن را شاید فقط در برخی تیفوسی‌های لیورپول، دورتموند، بشیکتاش و… دیده باشید که عاشق‌ترین هواداران فوتبال در جهان هستند.

این حرکت هواداران تراکتور در تاریخ ثبت شد و حال پرشورها می‌خواهند صحنه‌هایی نو بیافرینند تا پس از یک سال دوری از صحنه نخست فوتبال آسیا، عظمت نام تراکتور را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیاورند.

سه‌شنبه روز مهمی است و هواداران تراکتور معتقدند که در این روز کار، مدرسه، دانشگاه و حتی زندگی تعطیل است و باید در کنار تیم محبوب خود باشند تا ساغلام بداند که شور و شعور پرشورها پابرجاست؛ این هواداران می‌خواهند با حمایتی مثال‌زدنی ضامن کسب ۳ امتیاز توسط تیم محبوب خطه آذربایجان شوند تا امیدها برای صعود از گروه زنده شود.

در میان همه اتفاقات فوتبالی، افتخار تراکتورسازی همواره هوادارانش بودند و این تیم تمامی موفقیت‌هایش را در طول سالیان اخیر مدیون آن‌ها بوده است. از حضور در لیگ برتر تا قهرمانی جام حذفی و نایب‌قهرمانی‌ها در لیگ برتر و حضور چندساله در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا همه در زیر سایه خداوند و حمایت هواداران پرشور نماینده فوتبال شمال غرب کشور فراهم‌شده است.

هوادارانی که همواره سختی‌های فراوانی را به جان خریده‌اند و در سرمای تبریز با مشقت‌های فراوان مسیر استادیوم را پیموده‌اند تا تراکتورسازی در نبرد با رقبا تنها نماند و همواره شعار “یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی” را سر دادند و اجازه ندادند لحظه‌ای پرچم تراکتورسازی بر زمین بماند.

تراکتور در سختی‌های خود پناهگاهی جز خداوند متعال و هواداران پرشورش نداشته است و این یک شعار نبوده و همواره باوری قلبی بوده است چراکه اگر تراکتورسازی تا این لحظه زنده است با نفس‌های گرم هواداران است و حضور پرشور هواداران تراکتورسازی که تداعی‌کننده طوفان سرخ فوتبال آذربایجان است، تضمین‌کننده موفقیت سرخ پوشان در دیدار این هفته خواهد بود.

حال سربازان ساغلام به خط شدند تا با ارتش ۱۰۰ هزارنفری به مصاف نماینده کشور امارات بروند و با عبور از نخستین مانع، مسیر صعود خود را هموار کنند.

یادداشت از امیر توپچی پور

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =