کد خبر : 6926
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

پایداری نظام و جامعه در گرو وجود ارتش است

پایداری نظام و جامعه در گرو وجود ارتش است

نایب رئیس مجلس تاکید دارد که امکان پایداری جامعه و نظام جمهوری اسلامی وابسته به وجود ارتش است.      به گزارش نگاه مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور با یادآوری روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: روز ارتش را به خدمت مقام معظم رهبری و مردم فداکار

نایب رئیس مجلس تاکید دارد که امکان پایداری جامعه و نظام جمهوری اسلامی وابسته به وجود ارتش است.

پایداری نظام و جامعه در گرو وجود ارتش است
    

به گزارش نگاه مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور با یادآوری روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: روز ارتش را به خدمت مقام معظم رهبری و مردم فداکار و سربلند نظام جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درست در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پس از گذشت دوماه از پیروزی انقلاب، دشمنان به فکر از هم پاشیدن ارتش جمهوری اسلامی بودند که حضرت امام(ره) با هوشیاری تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل و ارتش را در دامن انقلاب تثبیت کرد.

پزشکیان افزود: ارتش جمهوری اسلامی همبستگی خود را با مردم انقلابی از قبل انقلاب اعلام کرد و همراهی خود با انقلاب را اثبات کرد، بنا بر فرمایشات حضرت علی(ع) ارتش دژ محکم برای مردم در برابر تجاوزات است، ارتش زینت حقیقت، دین، آبرو و سمبل امن برای جامعه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امکان پایداری برای جامعه و نظام بدون ارتش وجود ندارد،لذا به خود افتخار کرده و برای ارتش جمهوری اسلامی آرزوی توفیق داریم. وظیفه خود می‌دانیم مشکلات و نگرانی این عزیزان را در رابطه با مسائل و مشکلات در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =