کد خبر : 39125
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

ورود سرمربی تراکتور به ماجرای جنجالی؛

ورود سرمربی تراکتور به ماجرای جنجالی؛

ورود سرمربی تراکتور به ماجرای جنجالی؛
پای سرمربی اسپانیایی تراکتور به ماجرای جنجالی اعتراض هواداران به حضور سعید آقایی در این تیم باز شد.

به گزارش نگاه، خشم هواداران تراکتور از جذب سعید آقایی با گذشت بیش از ۱۰ روز از بازگشت این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان همچنان فروکش نکرده و با وجود اینکه مدافع تبریزی سه بار به اشکال مختلف از تی‌تی‌ها عذرخواهی و ابراز ندامت کرده اما هشتگ‌ اخراج_سعید_آقایی در صفحات مجازی داغ است. موضوعی که بالاخره پای «پاکو خمز» سرمربی تراکتور را هم به این ماجرا باز کرد و این مربی محبوب شخصاً از هواداران تیمش خواست تا در این قضیه کوتاه آمده و سعید آقایی را ببخشند.

سرمربی تراکتور در جریان اردوی تدارکاتی این تیم در اردوی ترکیه مقابل دوربین رسانه رسمی باشگاه تراکتور در واکنش به اعتراض‌های هواداران به جذب سعید آقایی اعلام کرد: سعید در لیست ما حضور داشت چون به دفاع چپ نیاز داشتیم. او از دفاع چپ‌های خوب لیگ ایران است و در ایران پیدا کردن دفاع چپ خوب خیلی سخت است. سعید بازیکنی است که به سبک بازی ما می‌خورد و می‌تواند کمک کند و من به همین خاطر او را جذب کردم.

خمز با اشاره به مشکل بین سعید آقایی و طرفداران تراکتور گفت: در واقع این بازیکن معذرت‌خواهی کرده و از اتفاقاتی که افتاده کاملاً پشیمان است. امیدوارم که هواداران تراکتور بزرگی خود را نشان داده و عذرخواهی او را بپذیرند. آنان (هواداران تراکتور) باید تمام مشکلات را کنار گذاشته و از سعید آقایی حمایت کرده و محبت کنند. او مثل هر بازیکنی نیاز دارد تا از لحاظ روانی هم در شرایط خوبی باشد؛ اگر مورد هجمه قرار بگیرد نمی‌تواند صد درصد خود را در زمین بگذارد و در این صورت به مشکل خواهیم خورد. دوست ندارم که مشکلی برای تیم به وجود بیاید.

وی تأکید کرد: سعید پسر خیلی خوبی است. من با او صحبت کردم. این بازیکن قلب پاکی دارد و به من گفت که آمده است تا گذشته را جبران کند. باعث تأسف است اگر نتوانیم او را ببخشیم. فکر می‌کنم در همه کتاب‌های آسمانی آمده است که بخشش کار بزرگان است. باید بتوانیم او را ببخشیم تا به ما کمک کند. سعید آقایی می‌خواهد برای تراکتور مفید باشد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 9 =