کد خبر : 6480
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۴۴

پارس جنوبی ۰ – ۲ گسترش فولاد؛ داماد حریف پدر زن نشد/ تکمیل روز شیرین نمایندگان آذربایجان

پارس جنوبی ۰ – ۲ گسترش فولاد؛ داماد حریف پدر زن نشد/ تکمیل روز شیرین نمایندگان آذربایجان

پرونده هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی خارج از خانه و شیرین گسترش فولاد مقابل تیم صدر جدولی پارس جنوبی جم بسته شد. به گزارش نگاه، در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه میهمان پارس جنوبی جم بود که دست به کار بزرگی زده

پرونده هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی خارج از خانه و شیرین گسترش فولاد مقابل تیم صدر جدولی پارس جنوبی جم بسته شد.

به گزارش نگاه، در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه میهمان پارس جنوبی جم بود که دست به کار بزرگی زده و موفق شد با ۲ گل رقیب صدر جدولی خود را شکست دهد.

در این دیدار، ابتدا پیمان بابایی مهاجم جوان و بومی آبی و زردپوشان در دقیقه ۱۸ گل نخست بازی را به ثمر رساند و نیمه اول با همین تک گل به نفع شاگردان کریمی به پایان رسید.

بابایی با فرار دیدنی خود در محوطه جریمه پارس جنوبی صاحب توپ شده و با شلیک دیدنی از زوایه بسته دروازه فروزان را فرو ریخت.

در نیمه دوم شاگردان کریمی به دنبال حفظ نتیجه بودند و از این رو دل به ضد حملات بسته بودند که این ترفند نتیجه داد و گسترشی‌ها در هفتمین دقیقه از وقت‌های اضافه توسط سید احمد موسوی به گل دوم رسیده و کار را یکسره کردند.

مدافع جوان گسترش فولاد با سرعت بالای خود پشت مدافعان میزبان توپ را از آنِ خود کرد و پس از اینکه دروازه‌بان حریف را جا گذاشت، با یک ضربه بغل توپ را به تور دروازه جمی‌ها چسباند.

با این نتیجه گسترش فولاد انتقام دور رفت را از پارس جنوبی جم گرفته و به روند خوبش در لیگ هفدهم پس از حضور کریمی تداوم بخشید.

این بازی به نوعی جدال پدر زن و داماد بین فیروز کریمی و مهدی تارتار بود که در خاتمه با برتری یاران پدر زن فرجام یافت و کریمی موفق شد مچ دامادش را بخواباند.

از سویی گسترشی‌ها همچون تیم همشهری خود تراکتورسازی نیم‌فصل دوم را با ۳ امتیاز شیرین آغاز کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد با ۳ امتیاز این بازی امتیازاتش را به عدد ۲۳ افزایش داده و در مکان هفتم قرار گرفت و در سمت مقابل پارس جنوبی جم که نتوانست از توقف پرسپولیس استفاده کند، با همان ۲۹ امتیاز در رده دوم ماندنی شد.

گروه داوری: داور وسط: رضا مهدوی – کمک‌ها: حسن ظهیری، محمدرضا مدیرروستا و پیمان فرخی مهر – ناظر: زاهد بحرینی

اخطار: ادسون هنریکه و عزیز معبودی از گسترش فولاد و میثم تیموری از پارس جنوبی جم

پارس جنوبی جم: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم ‌نقی‌زاده (فرشاد سالاروند)، حسین پورامینی، علی دشتی، مجید علیاری، آلویس نانگ (احسان تائیدی) و ابراهیم صالحی
سرمربی: مهدی تارتار

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، محمد خرم الحسینی (نیما مختاری)، احمدرضا زنده‌روح، یوسف سیدی، رضا خالقی‌فر (سید احمد موسوی)، عزیز معبودی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، پیمان بابایی، سامان نریمان‌جهان (سید محسن حسینی)، میلاد زنیدپور
سرمربی: فیروز کریمی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 7 =