کد خبر : 20027
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

وفایی اردوی تیم را ترک کرد/ با این رفتارها رضایتنامه نمی‌دهیم

وفایی اردوی تیم را ترک کرد/ با این رفتارها رضایتنامه نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتسال مس با انتقاد از حرکت بازیکن این تیم بعد از بازی با حفاری، گفت: وفایی در زمانی که به او نیاز داشتیم یکباره اردوی تیم را ترک کرد و از این بازیکن خبری نداریم. علیرضا افضل درگفتگویی، در خصوص اصرار علیرضا وفایی بازیکن تیم فوتسال مس برای جدایی از این تیم، گفت:

سرمربی تیم فوتسال مس با انتقاد از حرکت بازیکن این تیم بعد از بازی با حفاری، گفت: وفایی در زمانی که به او نیاز داشتیم یکباره اردوی تیم را ترک کرد و از این بازیکن خبری نداریم.

علیرضا افضل درگفتگویی، در خصوص اصرار علیرضا وفایی بازیکن تیم فوتسال مس برای جدایی از این تیم، گفت: متاسفانه آقای وفایی بعد از بازی با حفاری اردوی تیم را به یکباره ترک کرد و هیچ خبری از او ندارم. درست زمانی که تیم به این بازیکن نیاز داشت، او کار را رها کرد.

وی افزود: بر خلاف اینکه می گویند وفایی با افضل درگیری داشته باید بگویم بین من و این بازیکن چیزی جز احترام نبوده است و می خواهند از این فضای پیش آمده سوء استفاده کنند. وفایی پیشنهادی از تیم قم داشت ولی باشگاه با این رفتارها به او رضایتنامه نمی دهد.

سرمربی تیم فوتسال مس تاکید کرد: ما برای بازی های معوقه لیگ به خاطر مصدومیت و محرومیت ها، کمبود بازیکن داشتیم. البته در نتایج دو بازی اخیر خودمان هم مقصر بودیم ولی وفایی هم باید می ماند و کمک می کرد. بازیکن ابزار باشگاه است و نمی تواند سرخود بگوید می خواهم از تیم جدا شوم. به هر حال باشگاه برای این بازیکن هزینه کرده است و حتی اگر در تیم مس بازی نکند، به او رضایتنامه داده نمی شود.

افضل در ادامه با اشاره به باخت سنگین مس مقابل آذرخش در دیدار معوقه لیگ، گفت: نیمه اول خوب بازی کردیم ولی هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، بدن بازیکنان تحلیل می رفت. بخشی از این مشکل به خاطر شرجی بودن آب و هوا بود. اوضاع بدنی ملی پوشان هم خراب بود که البته سرمربی تیم ملی تقصیری نداشت چون به جز تیم مس، سایر تیم ها استراحت داشته اند.

وی تاکید کرد: عسگری و آقاپور فوق العاده خسته بودند. فخیم از ناحیه دنده مشکل داشت و اولادقباد هم ۴۰ درصد آماده بود. در واقع به جز صمیمی، نصیری، جاوید و عروجی سایر بازیکنان شرایط صد درصد بازی نداشتند. نتیجه خوبی رقم نخورد و ان شاءالله در بازی با مقاومت کرج جبران می کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =