کد خبر : 5975
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۴۹

وعده ۲ میلیارد تومانی پزشکیان برای حل بحران مالی تراکتورسازی

وعده ۲ میلیارد تومانی پزشکیان برای حل بحران مالی تراکتورسازی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی این روزها به شدت مشغول تلاش و رایزنی هستند تا بتوانند هر چه زودتر مشکل بدهی های پرتعداد خود را رفع کرده و خطر حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از خود دور کنند. به گزارش آذرقلم، طبق توافقاتی که بین سردار آجرلو و دکتر مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس

مسئولان باشگاه تراکتورسازی این روزها به شدت مشغول تلاش و رایزنی هستند تا بتوانند هر چه زودتر مشکل بدهی های پرتعداد خود را رفع کرده و خطر حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از خود دور کنند.

به گزارش آذرقلم، طبق توافقاتی که بین سردار آجرلو و دکتر مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرهای تبریز، اسکو و آذرشهر صورت گرفته، مشکل مالی سرخ پوشان تبریزی در حال حل شدن است.

طبق صحبت هایی که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حاشیه دیدار تراکتورسازی و فجرسپاسى با میهمان ویژه این دیدار دکتر پزشکیان داشت، نایب رییس مجلس شورای اسلامی این اطمینان را به مدیرعامل سرخ پوشان داد که به زودی برای حل مشکل بدهی یک و نیم میلیاردی تراکتورسازان وارد عمل خواهد شد.

وعده پزشکیان خیلی زود عملی شد و مقرر شد تا دو میلیارد تومان به باشگاه تراکتورسازی پرداخت شود که یک میلیارد از آن امروز پرداخت شده و نصف دیگر آن تا روز دوشنبه به حساب سرخ پوشان واریز خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =