کد خبر : 7042
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

وزارت خارجه تبریز ۲۰۱۸ را برای جذب گردشگر تبلیغ کند/ وظیفه‌ی آذربایجانی‌ها در قبال تبریز ۲۰۱۸ مهمان‌نوازی است

وزارت خارجه تبریز ۲۰۱۸ را برای جذب گردشگر تبلیغ کند/ وظیفه‌ی آذربایجانی‌ها در قبال تبریز ۲۰۱۸ مهمان‌نوازی است

نایب رئیس مجلس از سازمان میراث فرهنگی کشور و وزارت امور خارجه خواست در امر تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ مسئولان استانی را همراهی کنند. به گزارش نگاه، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت: این موضوع یک بحث منطقه‌ای است و کشورهای

نایب رئیس مجلس از سازمان میراث فرهنگی کشور و وزارت امور خارجه خواست در امر تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ مسئولان استانی را همراهی کنند.
پزشکیان

به گزارش نگاه، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت: این موضوع یک بحث منطقه‌ای است و کشورهای اسلامی این تصمیم را گرفته‌اند، رسالت معاون وزیر امور خارجه و معاون رئیس جمهور در امور گردشگری این است که تلاش کنند تا این روند در منطقه گسترش یابد و اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بستر برای شکوفایی اقدامات این‌چنینی در منطقه آماده‌تر شود، خاطرنشان ساخت: مهم‌تر از این موضوع اقدامی است که اهالی خود تبریز باید در قبال این انتخاب انجام دهند، مردم خود را به گونه‌ای ارائه دهند که برازنده این روند باشد؛ مهمان نوازی، داشتن جاذبه، ارائه جاذبه با روش‌های علمی و بسترهایی که باید بر روی آن تمرکز کرد از جمله این موارد است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه این رویداد چه میزان از ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای منطقه مفید است، گفت: این موضوع به ما بستگی دارد، اگر بستر را فراهم کنیم این انتخاب می‌تواند رونق بسیار زیادی را از لحاظ علمی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری رفتن‌ها، آمدن‌ها، دیدن‌ها، نگاه‌ها و تجربه‌ها را منتقل می‌کند، ادامه داد: این ما هستیم که با نوع نگاهمان از این بستر آماده استفاده و بسیاری از موارد را منتقل و جابه‌جا می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: اگر نوع نگاه ما صحیح باشد می‌توانیم خوبی‌ها را ببینیم و زشتی‌ها را پالایش کنیم و همچنین زمینه را برای رونق و شکوفایی آماده سازیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =