کد خبر : 15769
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۰

ورود فاز اول مینی بوس های خریداری شده توسط شهرداری به ناوگان حمل و نقل در هفته آینده

ورود فاز اول مینی بوس های خریداری شده توسط شهرداری به ناوگان حمل و نقل در هفته آینده

همزمان با آغاز دهه کرامت اولین گروه از مینی بوس های خریداری شده توسط شهرداری تبریز هفته آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود. به گزارش آوای سهند، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این مطلب، گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت اولین گروه از ۶۲ دستگاه مینی بوسی که قرارداد

همزمان با آغاز دهه کرامت اولین گروه از مینی بوس های خریداری شده توسط شهرداری تبریز هفته آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود.

به گزارش آوای سهند، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این مطلب، گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت اولین گروه از ۶۲ دستگاه مینی بوسی که قرارداد خرید آنها هفته قبل منعقد شده بود، هفته آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود.
وی ادامه داد: در اولین فاز راه اندازی این مینی بوس ها، تعداد ۲۰ دستگاه مینی بوس هفته آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود و طبق برنامه ریزی ها و کارشناسی های انجام گرفته، این مینی بوس ها در خطوطی که  تعداد مسافر و مسافت آنها مناسب اتوبوس نیست و به اصطلاح  ظرفیت اتوبوسی ندارد،  جهت انجام خدمات و جابجایی مسافر استفاده می شود.
جلالی اظهار کرد: با تاکید و حمایت شورای شهر و شهرداری تبریز، تمامی اعتبارات لازم و صد درصدی برای خرید این مینی بوس ها توسط شهرداری تبریز پرداخت شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =