کد خبر : 38484
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

رصد وانت بارهای میوه فروش با خودروهای دوربین‌دار در تبریز

رصد وانت بارهای میوه فروش با خودروهای دوربین‌دار در تبریز
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: طرح رصد وانت بارهای میوه فروش و سدمعبر کننده با خودروهای دوربین دار در این شهر آغاز شد.

به گزارش نگاه؛ جواد صدیقی، اظهار کرد: در اجرای این طرح گروهی متشکل از سازمان میادین، سازمان حمل و نقل بار، پلیس راهور و نماینده خدمات شهری شهرداری مرکز با خودروی دوربین دار در سطح مناطق دهگانه شهرداری اقدام به شناسایی وانت بارهای میوه فروش سد کنند
وی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه برای کنترل وضع فروش میوه در سطح شهر تبریز، اظهار کرد: بر این اساس گروه ویژه ای از روز گذشته با استقرار در مبادی ورودی و خروجی میدان تره بار تبریز اقدام به کنترل وانت بارهای فروش میوه می کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: این اقدامات در قالب ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و جلوگیری از سد معبر با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری انجام می شود.

صدیقی با بیان اینکه در این طرح سایر دستگاه ها و سازمان های مرتبط با ترافیک و مشاغل مزاحم همکاری می کنند، ادامه داد: هدف اصلی این گروه، شناسایی وانت بارها و مغازه های میوه فروشی و مقصد نهایی وانت بارهای خروجی از میدان میوه و تره بار است.

وی یادآور شد: با ثبت مشخصات و شناسایی وانت بارها و مغازه های فروش میوه و تعیین مقصد نهایی وانت ها، به وسیله فرم های طراحی شده توسط سازمان میادین از خروج خودروهای بدون فرم و بدون مقصد مشخص و احصا شده جلوگیری می شود.با ثبت مشخصات و شناسایی وانت بارها و مغازه های فروش میوه و تعیین مقصد نهایی وانت ها، به وسیله فرم های طراحی شده توسط سازمان میادین از خروج خودروهای بدون فرم و بدون مقصد مشخص و احصا شده جلوگیری می شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =