کد خبر : 9874
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۵

واحد های تولیدی آبرو و افتخار آذربایجان شرقی هستند

واحد های تولیدی آبرو و افتخار آذربایجان شرقی هستند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: خوشبختانه آذربایجان شرقی صاحب تاجران و صنایع بزرگ و با وجدانی است و از این روست که به شهر اخلاق و اولین ها شهرت یافته است و این واحد های تولیدی آبرو و افتخار استان هستند. به گزارش آوای سهند، “شهاب‌ الدین بی ‌مقدار” ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: خوشبختانه آذربایجان شرقی صاحب تاجران و صنایع بزرگ و با وجدانی است و از این روست که به شهر اخلاق و اولین ها شهرت یافته است و این واحد های تولیدی آبرو و افتخار استان هستند.

به گزارش آوای سهند، “شهاب‌ الدین بی ‌مقدار” ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر اهمیت تهیه مواد اولیه واحدهای تولیدی اذعان کرد: اگر مواد اولیه و خام در دسترس نباشد، هیچ واحد تولیدی توان سرپا ایستادن را نخواهد داشت. لذا واحدهای تولیدی همگن استان در راستای اقدامات خاص برای فراهم نمودن مواد اولیه باید گرد هم آمده و همچنین لازم است تا با افرادی که چندین تن‌ مواد خام وارد کشور کرده اند اما هنوز آن ها را عرضه نکرده‌ اند نیز مقابله کرد.

وی افزود: خوشبختانه آذربایجان شرقی صاحب تاجران و صنایع بزرگ و با وجدانی است و از این روست که به شهر اخلاق و اولین ها شهرت یافته است و این واحد های تولیدی آبرو و افتخار استان هستند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: باید بتوان در برابر مشکلات ایستاد چراکه روز به روز گرانی افزایش می ‌یابد و این به ضرر افرادی است که حقوق ثابت دارند.

وی با ارائه پیشنهادی در خصوص احداث موسسه خیریه ای برای کارآفرینان و ایده‌ پردازان گفت: افراد زیادی برای کارآفرینی با بنده مشورت می کنند که ایده و طرح‌ های خوبی دارند که لازم است برای حمایت همه جانبه این کارآفرینان نوپا بزرگان دست در دست هم دهند.

بی ‌مقدار با تاکید به اینکه گردشگری، خدمات و حمل و نقل نیز از جمله کارآفرینی است، گفت: باید به کارآفرینان این حوزه نیز توجه شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 15 =