کد خبر : 16146
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

هیچ یک از اعضای شورا حق ندارند بدون تصویب شورای شهر به ماموریت بروند

هیچ یک از اعضای شورا حق ندارند بدون تصویب شورای شهر به ماموریت بروند

ضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هیج عضو شورا حق ندارد بدون تصویب شورا به مأموریت رود گفت: البته اگر هر عضو بخواهد با هزینه خود به مسافرت برود، مختار است ولی حق ندارد خود را عضو شورا معرفی کند. آوای سهند- عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هیج عضو شورا

ضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هیج عضو شورا حق ندارد بدون تصویب شورا به مأموریت رود گفت: البته اگر هر عضو بخواهد با هزینه خود به مسافرت برود، مختار است ولی حق ندارد خود را عضو شورا معرفی کند.

آوای سهند- عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هیج عضو شورا حق ندارد بدون تصویب شورا به مأموریت رود گفت: البته اگر هر عضو بخواهد با هزینه خود به مسافرت برود، مختار است ولی حق ندارد خود را عضو شورا معرفی کند.
به گزارش خبرنگار ما ؛محمدباقر بهشتی عضو شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به جوابیه اتاق بازرگانی تبریز به مصاحبه اخیرش با خبرگزاری فارس در خصوص پشت پرده سفر برخی اعضای شورای شهر و شهرداری تبریز به خبرنگار فارس  در تبریز اظهار داشت:   اتاق بازرگانی تبریز هیچ بند از اطلاعیه بنده را رد نکرده است بلکه خودشان تایید کرده‌اند که اتاق بازرگانی درخواست کمک به استناد اعتبارات ماده ۱۷ ( که عنوان آن کمک به بخش خصوصی است) کرده و همچنین اذعان کرده‌اند لایحه مربوط از مهر ۱۳۹۷ بلاتکلیف مانده است.

بهشتی تاکید کرد: در مورد مسافرت به یک کشور خاص هم آن را تأیید کرده است اما باید بگویم اگر اعضای شورا به مأموریت بروند باید شورا تصویب کند و مراحل بعدی را طی کند، این موضوع اصلاً در صحن شورا مطرح نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید مجدد بر اینکه، هیج عضو شورا حق ندارد بدون تصویب شورا به مأموریت رود افزود: البته اگر هر عضو بخواهد با هزینه خود به مسافرت برود، مختار است ولی حق ندارد خود را عضو شورا معرفی کند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + شانزده =