کد خبر : 15107
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۴۷

هیات مدیره آرامستان تصمیم به تعویض سنگ ها گرفته / ماموریت های اداری باعث تعویق نشست با دغدغه مندان شده

هیات مدیره آرامستان تصمیم به تعویض سنگ ها گرفته / ماموریت های اداری باعث تعویق نشست با دغدغه مندان شده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در گفتگویی  در خصوص تصاویر منتشر شده سنگ مزارهای یکسان سازی شده گلزار شهدای محله شنب غازان تبریز گفت: تصمیم گیر اصلی هیات مدیره آرامستان بوده و بنیاد شهید دخالتی نداشته است.     به گزارش آوای سهند، عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در گفتگویی  در خصوص تصاویر منتشر شده سنگ مزارهای یکسان سازی شده گلزار شهدای محله شنب غازان تبریز گفت: تصمیم گیر اصلی هیات مدیره آرامستان بوده و بنیاد شهید دخالتی نداشته است.

    به گزارش آوای سهند، عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در گفتگو با تبریز بیدار  در خصوص تصاویر منتشر شده سنگ مزارهای یکسان سازی شده گلزار شهدای محله شنب غازان تبریز گفت: مزار شهدای شنب غازان قبل از فرمایش رهبر انقلاب در مورد توقف یکسان سازی، تخریب و تمام کارهای آنها انجام شده بود و کاری نمی شد انجام داد که به حالت اولیه برگردانند.

وی ادامه داد: تصمیم گیر اصلی در گلزار شهدای شنب غازان هیات مدیره آرامستان متشکل از برخی خانواده های شهدا و اهالی آن منطقه بوده و بنیاد شهید دخالتی در تصمیم گیری ها آنها در خصوص تعویض سنگ مزار نداشته است.

Image title

معجرها در مراسمات نصب می شود!

پور حسن اظهار داشت: بعد از فرمایش حضرت آقا، با دو تن از پدران شهدا که هیات مدیره  هستند، صحبت کرده و موضوع توقف یکسان سازی را برای آنها شرح دادم  و حرف آنها این بود که نمی گذاریم فرمایش رهبر انقلاب روی زمین بماند.

وی در خصوص تصمیم هیات مدیره گلزار شهدای شنب غازان برای سنگ قبور مطهر شهدا گفت: قرار شده معجرهای روی سنگ قبر شهدا برگردانده شود و البته به من اینگونه گفتند که می خواهند در مراسمات برگزار شده در گلزار شهدا معجرها را نصب کنند و به نظر می رسد ایده خوبی نباشد، به هر حال ما امروز  با آنها جلسه ای خواهم داشت.

کسی سراغ فعالین فرهنگی برای شنیدن طرح های آنها نرفته

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص مطالبه فعالین فرهنگی و دغدغه مندان برای عملی کردن ایده های آنها در گلزار شهدا، بیان داشت: بارها تاکید داشته ام که از افراد دغدغه مند و فعالین فرهنگی دعوت شود اما ماموریت های اداری باعث تعویق آن شده است.

وی با تاکید بر اینکه گلزار شهدا باید سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود، افزود: قرار است از نظرات افراد دغدغه مند  برای تصمیم گرفتن در مورد سرنوشت گلزار شهدا استفاده شود  چرا که اینها طرح و برنامه  دارند اما کسی از آنها نخواسته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 11 =