کد خبر : 19365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین بوشهر است/ ضرورت حفظ تمرکز در بازی

هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین بوشهر است/ ضرورت حفظ تمرکز در بازی

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اهمیت دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین شهرداری بوشهر است. به گزارش سهند به نقل از مهر، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش با شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تیمش بازی سختی برابر تیم خوب

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اهمیت دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر گفت: هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین شهرداری بوشهر است.

به گزارش سهند به نقل از مهر، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش با شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تیمش بازی سختی برابر تیم خوب شاهین دارد، ادامه داد: فردا برای کسب سه امتیاز بازی برابر شاهین بوشهر قرار گرفته و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

خطیبی با تاکید بر اینکه به فکر جبران شکست هفته قبل هستیم، ابراز داشت: محرومی برای بازی فردا نداریم و تنها مصدوم مان بابک مرادی است که طی سه اخیر مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته و در صورت لزوم می‌توانیم از او استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نقاظ ضعف تیمم را شناسایی و روی آنها کار کردیم، افزود: فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم و فقط به فکر بازی با شاهین بوشهر بوده و روی این بازی تمرکز کردیم.

خطیبی بر ضرورت حفظ تمرکز در بازی فردای تیمش نیز تاکید داشت و گفت: تاکنون بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم و در بازی فردا با آمادگی ظاهر می‌شویم.

وی در خصوص شکست سنگین تیمش در بازی هفته قبل برابر پیکان نیز گفت: همیشه سعی کردم که مسوولیت شکست تیمم را قبول کنم تا شاگردانم از حواشی به دور بوده و روی بازی تمرکز کنند.

وی افزود: تاکنون ضعیف‌ترین بازی تیم ما مقابل پیکان بود و با این حال معتقدم که اگر دو توپ دقایق ابتدایی‌مان به گل تبدیل می‌شد، قطعا شرایط بازی فرق می‌کرد. بازی با پیکان را فراموش کردیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر  از ساعت ۱۶:۳۰  فردا  پنج‌شنبه چهار مهر در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =