کد خبر : 27690
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

نگرانی‌های ماشین‌سازی به هیچ عنوان رفع نشده/ زنوزی در تراکتور تنها مانده است

نگرانی‌های ماشین‌سازی به هیچ عنوان رفع نشده/ زنوزی در تراکتور تنها مانده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌گوید زنوزی تنها مالک در بین صاحبان باشگاه‌های لیگ برتری است که به معنای واقعی کلمه تنها مانده است.

به گزارش نگاه، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی امروز طی نشستی به مناسبت هفته خبرنگار و هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در جمع خبرنگاران حضور یافته و به سوالات آن‌ها پاسخ گفت. از جمله مهمترین پرسش‌هایی که در این نشست مطرح شد درباره وضعیت دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی بود که بهتاج به عنوان شخص اول ورزش استان توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

وی در خصوص وضعیت باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد: از زمانی که آقای قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی شده است ما بهترین حمایت را از این باشگاه انجام دادیم اما به هیچ عنوان نگرانی‌های ماشین‌سازی رفع نشده است چراکه کار انتقال امتیاز این باشگاه به صورت رسمی‌ثبت نشده است. ماشین‌سازی در صورتی قادر به حضور در نقل و انتقالات خواهد بود که مجوزش در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت برسد و امیدواریم که بزودی این کار انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه حمایت این اداره از باشگاه‌های استان صد درصدی بوده است، گفت: ما از تمامی‌باشگاه‌های استان از تراکتور و ماشین‌سازی در لیگ برتر فوتبال تا علم و ادب در لیگ دسته دوم و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال حداکثر پشتیبانی را داشتیم و مسئولان این باشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه گواهی بدهند.

بهتاج درباره نگرانی‌ها از اوضاع باشگاه تراکتور نیز اظهار داشت: ما چه بخواهیم چه نخواهیم، تراکتور جزو استثنائات فوتبال کشور است. اما متاسفانه وضعیت این تیم خوب نیست و کار نقل‌وانتقال بازیکنان به شکل مثبت پیش نمی‌رود. جالب این است که ۲ روز قبل مصاحبه آقای کمالوند را خواندم که عنوان کرده بودند ۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم تا پنجره نقل‌وانتقالات باز شود. به نظرم هر کس باید در حیطه وظایف خود عمل کند و این صحبت‌ها از سوی ایشان معنا و مفهومی‌ندارد چراکه باشگاه تراکتور مالک و مدیرعامل دارد و آن‌ها مسئول رفع مشکلات هستند.

وی اذعان کرد: بعد از مصاحبه اخیر مدیرعامل و سرمربی تراکتور روزانه حدود ۲۰۰ تماس تلفنی داشتم که از جانب هواداران بوده است و آن‌ها نگرانی خود را از وضعیت تیم تراکتور ابراز کردند. باید گفت مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد و تنها منحصر به تراکتور نیست لیکن به نظرم با حضور آقای زنوزی جای نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور با بیان اینکه زنوزی در این باشگاه تنها مانده است و هیات مدیره هیچ کمکی به او نمی‌کند، متذکر شد: آقای زنوزی تنها مالک در بین صاحبان ۱۶ باشگاه لیگ برتری است که به معنای واقعی تنها مانده است و من تا الان ندیدم فردی به ایشان کمک کرده باشد. این درحالی است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طرف هیات مدیره به خوبی حمایت می‌شوند و عابر بانک‌های مختلفی دارند.

ایوب بهتاج در واکنش به این سوال که آیا از نظر عقلانی درست بود که باشگاهی به عظمت تراکتور به یک شخص واگذار شود، مطرح کرد: به نظرم آقای زنوزی در نحوه اداره باشگاه تراکتور باید تدبیری به کار می‌برد که خود به عنوان نفر دوم به باشگاه کمک می‌کرد و این کار معقول بود. وزارت ورزش و جوانان مالک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است اما این وزارت ریالی به دو باشگاه کمک نمی‌کند و هیات مدیره‌هایی که از سوی وزارت ورزش انتخاب شده‌اند با جذب اسپانسر از این باشگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند.

وی ابراز داشت: پالس‌هایی که از تراکتور می‌رسد مثبت است و من قول می‌دهم در چند روز آینده وضعیت این تیم از طرف مالک باشگاه بهتر خواهد شد. امیدوارم که نگرانی‌ها از شرایط کنونی تراکتور کاهش یافته و این تیم با برنامه مناسب آماده فصل آینده شود. وضعیت باشگاه تراکتور باید شفاف باشد چراکه یک ماه بعد بازی حساسی با النصر داریم و باید با قدرت مهیای این بازی شویم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =