کد خبر : 5957
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۴

نفت آبادان ۰ – ۱ گسترش فولاد؛ استاد با فوت آخر مچ شاگرد را خواباند/ تعظیم سه باره برزیلی‌ها برابر آبی و زردپوشان تبریز

نفت آبادان ۰ – ۱ گسترش فولاد؛ استاد با فوت آخر مچ شاگرد را خواباند/ تعظیم سه باره برزیلی‌ها برابر آبی و زردپوشان تبریز

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برتری خارج از خانه و شیرین گسترش فولاد تبریز در برابر صنعت نفت آبادان به پایان رسید. به گزارش نگاه، در این دیدار که راس ساعت ۱۷ امروز جمعه – ۱۲ آبان ماه – در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، شاگردان فیروز کریمی با ارائه یک بازی منطقی و

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برتری خارج از خانه و شیرین گسترش فولاد تبریز در برابر صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

به گزارش نگاه، در این دیدار که راس ساعت ۱۷ امروز جمعه – ۱۲ آبان ماه – در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، شاگردان فیروز کریمی با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه موفق شدند میزبان سخت‌کوش خود صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داده و سومین بردشان را در لیگ هفدهم تجربه کنند.

جدال دو تیم با گلزنی تیم میهمان آغاز شد، هنوز ۳ دقیقه از شروع این بازی نگذشته بود که پیمان بابایی با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه نفت آبادان را باز کرد تا نماینده تبریز خیلی زود از میزبان خود پیش بیافتد.

به فاصله دو دقیقه از این گل، زردپوشان میزبان می‌توانستند گل خورده را جبران کنند اما ضربه آگوستو سزار به تیرک دروازه گسترش فولاد برخورد کرد تا خطر از بیخ گوش یاران کریمی عبور کند.

در ادامه این مسابقه بازی یک طرفه‌ای را شاهد بودیم و شاگردان فراز کمالوند حاکم مطلق توپ و میدان بودند و گسترش فولاد نیز با تجمع در خط دفاعی دل به ضد حملات بسته بود که با این روش موفق شد به هدفش رسیده و به خوبی از تک گل زده خود محافظت کند.

البته صنعت نفت در دقایق پایانی که برای فرار از شکست خانگی سرتاپا حمله شده بود و با حمایت تماشاگرانش، فشار زیادی را روی دروازه میهمان می‌آورد تا آستانه گل تساوی پیش رفت اما بازیکنان گسترش فولاد توپ را از خط دروازه برگشت دادند.

بدین ترتیب، برخلاف جریان بازی که در اکثر دقایق با برتری نفتی‌های آبادان در جریان بود، گسترشی‌ها با گل زودهنگام خود به پیروزی دست یافته و توانستند ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب امتیازات‌شان واریز نمایند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد با برد امروز ۱۱ امتیازی شده و در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت و صنعت نفت آبادان با ۱۳ امتیاز بدون تغییر در مکان هشتم ماندنی شد.

اتفاق ویژه: گسترش فولاد در سومین رویارویی خود با صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ برتر فوتبال برای سومین بار با نتیجه یک بر صفر این تیم جنوبی را مغلوب کرد.

گروه داوری: داور: مهدی مرجان‌زاده – کمک‌ها: جلیل شعرانی، فرهاد مروجی و احمد محمدی/ ناظر: بهرام مهرپیما.

اخطار: کرار جاسم از صنعت نفت و یوسف سیدی و عرفان افراز از گسترش فولاد

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار (میلاد جهانی(رضا جبیره))، کرار جاسم، زبیر نیک‌نفس (محمد شادکام)، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا.
سرمربی: فراز کمالوند

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی (سید محسن حسینی)، ادسون هنریکه، پیمان بابایی (عرفان افراز)، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی و امید جهانبخش (علیرضا چراغعلی).
سرمربی: فیروز کریمی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + نوزده =