کد خبر : 14837
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۴

نباید به آمریکایی‌ها و غربی‌ها اعتماد کرد

نباید به آمریکایی‌ها و غربی‌ها اعتماد کرد

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: آمریکاییها قابل اعتماد نیستند و مسئولان نباید مانند برجام با مذاکره دوباره ، فریب آنها را بخورند. به گزارش آوای سهند، حجت الاسلام مهدی عالی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : [مسئولان کشور نباید فریب آمریکا را بخورند] آمریکایی ها دوباره با طرح مذاکره مجدد به دنبال

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: آمریکاییها قابل اعتماد نیستند و مسئولان نباید مانند برجام با مذاکره دوباره ، فریب آنها را بخورند.

به گزارش آوای سهند، حجت الاسلام مهدی عالی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : [مسئولان کشور نباید فریب آمریکا را بخورند] آمریکایی ها دوباره با طرح مذاکره مجدد به دنبال سوء استفاده از این موضوع برای حل بحران های داخلی و انتخابات کشور شان هستند .
وی ادامه داد : دولتمردان آمریکایی مستاصل شده اند و یک روز با شرط و روز دیگر بدون شرط برای مذاکره پیشنهاد می دهند اما معلوم است آنها به دنبال توطئه جدید هستند .
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع برجام بارها اعلام کرده اند که نباید به آمریکایی‌ها و غربی‌ها اعتماد کرد ، گفت :اروپایی ها هم مثل امریکایی‌ها همواره خلف وعده کرده اند و فقط وقت کشی می کنند.
وی افزود: سفر نخست وزیر ژاپن آخرین حربه آمریکایی‌ها برای این مذاکره است، آنها می‌خواهند با راهبرد فشار از مذاکره به عنوان ابزار برای دست یابی به اهداف خود استفاده کنند که باید در این خصوص دقت شود.
حجت الاسلام عالی با اشاره به اینکه هر کجا حرکت هایمان الهی باشد پیروزی با ماست و دشمن شکست می خورد تنها راه پیروزی را مقاومت و ایستادگی دانست .
این استاد حوزه از کارگزاران نظام خواست با تکیه بر قدرت مردمی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش و از اشرافی گری پرهیز کنند .
خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل بخاطرنشان کرد : امام خمینی(ره) خدامحور، شجاع و با اخلاص بود که توانست با دیدگاه استکبارستیزی انقلاب اسلامی را در ایران پایه گذاری کند و آن را در جهان گسترش دهد .
وی منش و تدبیر آیت الله العظمی خامنه‌ای را تداوم راه امام خمینی (ره) دانست و افزود : امام خامنه ای همان امام خمینی است که اهداف آن بزرگوار را در سه‌دهه گذشته محقق کرده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 12 =