کد خبر : 39884
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

بهره برداری از ۹۰ پروژه گازرسانی در هفته دولت

بهره برداری از ۹۰ پروژه گازرسانی در هفته دولت
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: امسال در هفته دولت ۹۰ پروژه گازرسانی در استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نگاه، نادر کمالی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها ۴۲۸ خانوار از گاز بهره مند شدند که برای این طرح ۲۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تشریح عملکرد دولت در ۲ سال گذشته در بخش گاز گفت: در این مدت یک هزار و ۴۰۱ کیلومتر شبکه گاز در استان اضافه شده و ۳۰ هزار انشعاب جدید وصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی گاز از مرحله رشد وارد مرحله توسعه شده افزود: در این مدت ۱۰۰ هزار مشترک به تعداد مشترکان افزوده شده و ۲۳۰ روستا گازدار شده است.
کمالی خاطرنشان کرد : همچنین ۲۲۱ هزار و ۸۴۰متر مکعب گاز به ظرفیت استان اضافه شده که به واحدهای صنعتی عرضه شده است.
وی به طرح‌های در دست اجرای این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: خط ۱۸ اینچی هشترود به چاراویماق، ایستگاه ۱۲۰ هزار متر مکعبی شهرک خارجی و خط ۱۶ اینچی انتقال گاز شهرک صنعتی آخولا از جمله این طرح‌هاست.
این مقام مسئول بیان کرد: همچنین ۶ شرکت بزرگ فولاد در حال راه‌اندازی است که در هر ساعت به ۴۰ هزار متر مکعب گاز نیاز دارد و اقدامات در این راستا در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با بیان اینکه ضریب اطمینان شبکه گاز استان بالاست گفت: در زلزله‌های اخیر استان، کمترین آسیب به شبکه گاز رسیده و در واقع حادثه‌ای به وجود نیامده است. با این حال ایمنی سازی شبکه گاز تبریز در حال اجراست تا در برابر خطراتی همچون زلزله و فرونشست زمین ایمن‌تر شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =